Yamaha TZR viritys/tekniikka

N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 22.6.2008 18:46

Kannattaa myös varoa, että ne sentin pituiset tapit, jotka ovat niiden puoliskojen sisässä, eivät tipahda pyttyyn.
partsu
Paikkakunta:
piikkiö
Liittynyt:
7.5.2005 20:35

ViestiKirjoittanut partsu » 22.6.2008 19:29

N1tr0 kirjoitti:Kannattaa myös varoa, että ne sentin pituiset tapit, jotka ovat niiden puoliskojen sisässä, eivät tipahda pyttyyn.


juu ne kyseiset tapit ovat oikea joku insinöörin älynväläys kun irtoavat molemmista päistä ei saatana sentään
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 23.6.2008 10:19

N1tr0 kirjoitti:Kannattaa myös varoa, että ne sentin pituiset tapit, jotka ovat niiden puoliskojen sisässä, eivät tipahda pyttyyn.


Hehe näinhän meikäläisellä kävi. Tapit 4cm syvyydessä männässä :D villi näky!
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 23.6.2008 14:46

[url]http://irc-galleria.net/view.php?nick=-^Nitro^-&image_id=62366635[/url]

Tämä oli vielä villimpi :D
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 23.6.2008 16:55

ajossahan tuo http://rave.irc-galleria.net/i/images12 ... 588679.jpg
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Jani//92
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
8.8.2006 6:56

ViestiKirjoittanut Jani//92 » 23.6.2008 18:51

nii saako tuosta yamaha tzr:ästä sen pa säätimen akselin pois ku ottaa vaan kaikki akselin pultit pois? eikö tarvi ottaa pyttyä pois?
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 23.6.2008 19:23

Ei tarvi ottaa sylkkää pois.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Heikki`
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
20.6.2006 17:39

ViestiKirjoittanut Heikki` » 25.6.2008 11:54

Tuli tässä mieleen että oisko cdi poksi voinut mennä, Kipinä tulee siis edelleen ja tulppa on märkä muttei käynnisty. Putkeen ampuu edelleen, eli oisko poksissa vika? Kun "ammattilaiset" mitä oon kyselly niin tuota syttöä ei voi säätää..

Edit: Hmm, tutkiskelin tässä hieman niin sähköistähän löyty vaikka minkä näköstä patenttia mm. maadotusjohot oli tinattu ja teipattu ja magneetolta mikä tulee musta johto oli teipattu vain eikä ollu missään kiinni. Vaikuttaisko tämä esim. siihen ettei kipinä ole riittävän voimakas?
Toinenkin maa -johto napsahti vain kun vähän hipas :/
Heikki`
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
20.6.2006 17:39

ViestiKirjoittanut Heikki` » 27.6.2008 10:31

Tuntuu että tämä on vähän kaikille mysteeri, vitun 2 tahit on nämä niin henki maailman hommia. :D
Lähtis kiroilemaan noita sähköjä ja jos sais joltakin cdi poksin lainaaan että kokeilis sitäkin. Aiemmilla sivuilla on lisä infoa jos joku haluaa mysteeriä ratkaista :/
Komulainen
Pyörä:
Yamaha YZ250 -93
Paikkakunta:
Pyhäntä
Liittynyt:
2.10.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Komulainen » 27.6.2008 19:30

Mikääs vois olla vikana ku ei kulje sitten millään.. kaikki kurit pois, 200 suutin ja ypvs paikallaa. ei meinaa 120km/h yli mennä millään!
salde
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
17.4.2008 15:25

ViestiKirjoittanut salde » 27.6.2008 23:24

taas sähköongelmia... PRKL!!!
virta-avaimesta kun kääntää virrat pois nii kone ei sammu??? mutta muut virrat sammuu eli valot ja mittarin valot. ja lämpö mittari tipahtaa nollille..
missä vika???
kone ei sammu muuta kun sammutus nappulast avaimest kierrokset nousee kun kääntää virrat pois ja kun kääntää avaimest ne päälle nii laskee
mutta jos kone on sammuksis nii valot ei tuu päälle vaik on virta-avain on "ON" asennos

voisko olla akus vika tai virtalukon pohjassa???
vai pitääkö toi purkaa atomeiks ja ruveta ettii vikaa?
onks 6v vai 12v... voiksa auton akun kaa kokeilla???
jöö
Liittynyt:
16.6.2008 19:51

ViestiKirjoittanut jöö » 28.6.2008 18:51

salde kirjoitti:taas sähköongelmia... PRKL!!!
virta-avaimesta kun kääntää virrat pois nii kone ei sammu??? mutta muut virrat sammuu eli valot ja mittarin valot. ja lämpö mittari tipahtaa nollille..
missä vika???
kone ei sammu muuta kun sammutus nappulast avaimest kierrokset nousee kun kääntää virrat pois ja kun kääntää avaimest ne päälle nii laskee
mutta jos kone on sammuksis nii valot ei tuu päälle vaik on virta-avain on "ON" asennos

voisko olla akus vika tai virtalukon pohjassa???
vai pitääkö toi purkaa atomeiks ja ruveta ettii vikaa?
onks 6v vai 12v... voiksa auton akun kaa kokeilla???
Kato sieltä mittariston takaa niitä johtoja. En nyt muista mikä johto se oli mut mul oli sama vika ku se oli irronnu liittimest ja korjaantu sil et laitto liittimet kii. Eli koita kattoo jos näkyis irtonaisii johdonpäit siel ni laitat ne sit kii ja koitat josko toimis.
jaqee
Liittynyt:
26.7.2006 21:04

ViestiKirjoittanut jaqee » 29.6.2008 23:10

Itsari kirjoitti:Mikääs vois olla vikana ku ei kulje sitten millään.. kaikki kurit pois, 200 suutin ja ypvs paikallaa. ei meinaa 120km/h yli mennä millään!


tarkista välitykset
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 30.6.2008 9:53

Ettei ois vika tuossa suuttimessa :D järkky iso. TT-suutin on 180 ja ilmeisesti joillekki seki liian iso.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 1.7.2008 3:29

Kyllä se liian iso suuti aiheuttaa tollasta, ei niin kierrosherkkä eikä meinaa kiertää loppuu. kokeiles jotai vapaavirtaus suodatinta et miten lähtee.