Thoyni_ kirjoitti:Tai öljypumpun, eli öljynsyöttö kenties liian isolla.
vapari kun vapari ei niis kait eroja juurikaan, vakio kyllä aika tukkoinenH.kuja kirjoitti:Olen tehoputkea hankkimassa ja tuli mieleen että jos ostan esim. Athenan/Arrowin/Depin paisarin ja isken siihen vakioänkän tai toisessa tapauksessa jonkun random vapaavirtausänkän kiinni, niin laskeeko tehot paljon verrattuna siihen itse paisarille tarkoitettuun änkkään? Pyörä on tietysti Yamaha DT.
Jaxu44 kirjoitti:Menee ikä ja terveys ettiessä näitä vastauksia sieltä sun täältä..
Onko tehoputkilla dep paisari + änkkä ja arrow paisari + änkkä oikeasti eroa hussessa??
kannattaako ostaa kokonaan uusikaasari ottaa tuorevoitelu pois vai ostaa vakio kaasariin tt osat??
Byss kirjoitti:Jaxu44 kirjoitti:Menee ikä ja terveys ettiessä näitä vastauksia sieltä sun täältä..
Onko tehoputkilla dep paisari + änkkä ja arrow paisari + änkkä oikeasti eroa hussessa??
kannattaako ostaa kokonaan uusikaasari ottaa tuorevoitelu pois vai ostaa vakio kaasariin tt osat??
Osta DEP. Moni haukkunu arrowit ihan surkeiks (on vielä hemmetin ruma). Uutta kaasaria turha ostaa, koska tehoa ei lisää tule, mutta kulutus vain kasvaa. Tuorevoitelua ei tarvitse ottaa pois, siinä ei ole mitään vikaa. Eli osta DEP ja TT-osat kaasariin niin hyvä tulee.
haha. eihän ne villat siks ole et ne imee öljyn pois vaan äänenvaimennuksen takia jos putkesta tulee öljyä niin se meinaa vain et öljyä menee liikaa koneesee. eli joko vähennät öjyn syöttöä (jos pumppu) tai sit prosentteja jos seosbensaa käytät.nirspu kirjoitti:villatkin voi olla kehnossa kunnossa jolloin ne ei ime yhtäänsukeltaja-ankka kirjoitti:Täytyy ny tulla iha täält kysäsee ku en oo ite iha varma näist jutuist.
Niini mul on Yamaha DT:s vapaasti hengittävä änkkä ni sit se roiskii jotai öljyn ja muun lian sekast mustaa mössöö sielt yli. Et onks vika siin putkes ettei oo vastapainetta tarpeeks, et hengittää liikaa? Vai sit joku muu mulle tuntematon jippo?