Tehoputket

Thoyni_
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
23.5.2007 12:18

ViestiKirjoittanut Thoyni_ » 4.10.2008 14:18

Tai öljypumpun, eli öljynsyöttö kenties liian isolla.
Kommentoi!
sukeltaja-ankka
Pyörä:
Dt125r -91 osin myynnis, Volvo740
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.6.2008 20:25

ViestiKirjoittanut sukeltaja-ankka » 4.10.2008 15:51

Thoyni_ kirjoitti:Tai öljypumpun, eli öljynsyöttö kenties liian isolla.

Mä sekotan suoraa tankkii.


EDIT: Ei se villojen vaihto paljoa auttanu. Tihkuaa vieläki yli. Nyt kyl vähemmän, mutta tihkuaa kuitenkin.
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia! http://www.motot.net/talli/osat/id5302/
H.kuja
Liittynyt:
4.6.2008 19:24

ViestiKirjoittanut H.kuja » 12.10.2008 18:09

Olen tehoputkea hankkimassa ja tuli mieleen että jos ostan esim. Athenan/Arrowin/Depin paisarin ja isken siihen vakioänkän tai toisessa tapauksessa jonkun random vapaavirtausänkän kiinni, niin laskeeko tehot paljon verrattuna siihen itse paisarille tarkoitettuun änkkään? Pyörä on tietysti Yamaha DT.
Kultaista keskikaistaa!
Byss
Pyörä:
varastettu
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
1.8.2008 12:04

ViestiKirjoittanut Byss » 12.10.2008 18:12

Varmaan aika olemattomasti tehot laskee. Luultavasti toimii todellatodellatodella vähän paremmin jos on saman valmistajan änkkä ja paisari.

H.kujalle siis tämä.
nirspu
Pyörä:
dt 125r
Liittynyt:
28.8.2006 21:03

ViestiKirjoittanut nirspu » 12.10.2008 23:27

H.kuja kirjoitti:Olen tehoputkea hankkimassa ja tuli mieleen että jos ostan esim. Athenan/Arrowin/Depin paisarin ja isken siihen vakioänkän tai toisessa tapauksessa jonkun random vapaavirtausänkän kiinni, niin laskeeko tehot paljon verrattuna siihen itse paisarille tarkoitettuun änkkään? Pyörä on tietysti Yamaha DT.
vapari kun vapari ei niis kait eroja juurikaan, vakio kyllä aika tukkoinen
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 13.10.2008 15:18

DT:n vaimennin taitaa kuristaa kyl hiukan. Kaveri sano et ku ajo arrowilla vakioänkällä ja ilman änkkää ni tuntu kyl selvä ero. Jos vaimennin on vapaastivirtaava ni ei sil tietenkään oo tehoihin merkitystä et minkä merkkinen se on, mut DT:n vakio on kammiovaimennin.
Kettu kuittaa.
Thoyni_
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
23.5.2007 12:18

ViestiKirjoittanut Thoyni_ » 13.10.2008 18:33

Persdyno on tarkka ;D
Kommentoi!
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 13.10.2008 19:56

Thoyni_ kirjoitti:Persdyno on tarkka ;D

Varsinki sillon ku äänet kovenee. ;)

Toisaalta voi niinki aatella et jos eron tuntee ni sitä täytyy olla enemmän ku 0,1hp. :)
Kettu kuittaa.
Byss
Pyörä:
varastettu
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
1.8.2008 12:04

ViestiKirjoittanut Byss » 15.10.2008 9:11

Se tehoero, jonka sun kaveri tunsi, on vain pääkopassa. Ei siinä pakoputkessa tai pyörässä.
Jaxu44
Pyörä:
Husqvarna sm
Liittynyt:
16.8.2007 21:22

ViestiKirjoittanut Jaxu44 » 15.10.2008 14:57

Menee ikä ja terveys ettiessä näitä vastauksia sieltä sun täältä..
Onko tehoputkilla dep paisari + änkkä ja arrow paisari + änkkä oikeasti eroa hussessa??
kannattaako ostaa kokonaan uusikaasari ottaa tuorevoitelu pois vai ostaa vakio kaasariin tt osat??
Byss
Pyörä:
varastettu
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
1.8.2008 12:04

ViestiKirjoittanut Byss » 15.10.2008 15:47

Jaxu44 kirjoitti:Menee ikä ja terveys ettiessä näitä vastauksia sieltä sun täältä..
Onko tehoputkilla dep paisari + änkkä ja arrow paisari + änkkä oikeasti eroa hussessa??
kannattaako ostaa kokonaan uusikaasari ottaa tuorevoitelu pois vai ostaa vakio kaasariin tt osat??

Osta DEP. Moni haukkunu arrowit ihan surkeiks (on vielä hemmetin ruma). Uutta kaasaria turha ostaa, koska tehoa ei lisää tule, mutta kulutus vain kasvaa. Tuorevoitelua ei tarvitse ottaa pois, siinä ei ole mitään vikaa. Eli osta DEP ja TT-osat kaasariin niin hyvä tulee.
Jalvine
Pyörä:
Ktm
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
29.8.2006 10:25

ViestiKirjoittanut Jalvine » 15.10.2008 20:27

Millasia putkia KDX:ään myydää?
www.nettimoto.com/809596
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 15.10.2008 20:43

jepp kirjoitti:Millasia putkia KDX:ään myydää?


Rino, spes ja the big one.
Jaxu44
Pyörä:
Husqvarna sm
Liittynyt:
16.8.2007 21:22

ViestiKirjoittanut Jaxu44 » 15.10.2008 23:31

Byss kirjoitti:
Jaxu44 kirjoitti:Menee ikä ja terveys ettiessä näitä vastauksia sieltä sun täältä..
Onko tehoputkilla dep paisari + änkkä ja arrow paisari + änkkä oikeasti eroa hussessa??
kannattaako ostaa kokonaan uusikaasari ottaa tuorevoitelu pois vai ostaa vakio kaasariin tt osat??

Osta DEP. Moni haukkunu arrowit ihan surkeiks (on vielä hemmetin ruma). Uutta kaasaria turha ostaa, koska tehoa ei lisää tule, mutta kulutus vain kasvaa. Tuorevoitelua ei tarvitse ottaa pois, siinä ei ole mitään vikaa. Eli osta DEP ja TT-osat kaasariin niin hyvä tulee.


Onko kellään kokemuksia muista tehoputkista kuten RINO, CRD ja HUSQVARNAN oma tehoputki?? :s
Tietenkin kommenttia miten ARROW on surkea ja onko DEP jotenkin erikoinen muihin verrattuna?
Pyöränä edelleen husqvarna sm 125 -08.. :D
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.7.2005 22:47

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 16.10.2008 3:49

nirspu kirjoitti:
sukeltaja-ankka kirjoitti:Täytyy ny tulla iha täält kysäsee ku en oo ite iha varma näist jutuist.

Niini mul on Yamaha DT:s vapaasti hengittävä änkkä ni sit se roiskii jotai öljyn ja muun lian sekast mustaa mössöö sielt yli. Et onks vika siin putkes ettei oo vastapainetta tarpeeks, et hengittää liikaa? Vai sit joku muu mulle tuntematon jippo?
villatkin voi olla kehnossa kunnossa jolloin ne ei ime yhtään
haha. eihän ne villat siks ole et ne imee öljyn pois :D vaan äänenvaimennuksen takia :D jos putkesta tulee öljyä niin se meinaa vain et öljyä menee liikaa koneesee. eli joko vähennät öjyn syöttöä (jos pumppu) tai sit prosentteja jos seosbensaa käytät.