marcc kirjoitti:Oisko vikaa sitte sielä pa-säätimen puolella kun mulla on imukaulan kuristus poistettu, vakioputsarin tilalla power filtteri ja pakoputken kuri otettu irti, suuttimet 135, 40 ja 65. kulkee just ja just 150 mut aikamoist vinguttamist. pa-säätimen käpälät toinen heiluu sormella kokeiltaessa puol senttiä ja toinen sentin. Männän vaihto ja alakerran laakerihommaki on kohta edessä mutta keskitytään nyt tähän ongelmaan. nyt se pa-säädin sillee et tyhjäkäynnillä viiva on Lo asennossa, ja sit ku vähä antaa kaasuu ni kääntyy sihe Hi asentoo, sit laskee ja taas ennen piikkiä kääntyy sinne Hi asentoon. Ja koska mulla on uuemman malline nasse, nii tuo on iha helvata vaikia säätää jossei ota konetta irti.
Itellä vähän vastaava ongelma, mutta pakoaukonkäpälät huollettu ja ei mitään väljyyksiä koneessa missään. :S Servokin liikkuu ja säädetty oikein. En ole sitten varma onkohan taas käynyt niin, että pakoaukonsäätimen akseli on poikki, vai johtuuko vain säädöistä. Kun käy vähän turhan rikkaalla. :S
Tuntuu, että ylätehot olisivat karanneet lähes kokonaan, juuri ja juuri 140 jaksaa vetää vitosella, kauhealla huudatuksella. Kutosta on turha edes ajatella laittaa.
Vaikka 180-malossi, ja jollymoto on kiinni.. En sitten tiedä onkohan 15/36 välitykset turhan raskaat, kun säädötkin on päin helvettiä.
Lohkojen imupuolta on suurennettu, samankokoinen nyt kuin pytyn imupuoli. Huuhtelusta porras poistettu, noista tuskin johtuu.. Vai voiko sitten olla noista kiinni, itsestäni ei pitäisi vaikuttaa niin paljoa, koska en ole huuhteluita/imua muokannut pytystä mitenkään, vain lohkoista. Kukaan viilaamista harjoittanut. Tiedättekö tuosta mitään, että voiko vaikuttaa? Säädöt taitavat olla vain, nin pahasti pielessä. Koska piikille voi tarjota korkeintaa 2/4 kaasulla ja piikillä ajaa 3/4 kaasulla. :d