akithegod kirjoitti:Eli tässä "bottom end rebuild kitissä" pjme:ltä on melkein kaikki tarvittava?
"Pair Of Koyo C4 Main Bearings,2 Crankshaft Oil Seals, 1 Sprocket Shaft Oil Seal, 1 Gear Change Oil Seal, Budget Full Gakset Kit,RS125 Con Rod Kit"
Lisäksi "Balance Shaft Gear" ja "Oil Pump Drive Gear"? Ei oo tää varaosalontoo oikein hallinnassa
Ansta kirjoitti:akithegod kirjoitti:Eli tässä "bottom end rebuild kitissä" pjme:ltä on melkein kaikki tarvittava?
"Pair Of Koyo C4 Main Bearings,2 Crankshaft Oil Seals, 1 Sprocket Shaft Oil Seal, 1 Gear Change Oil Seal, Budget Full Gakset Kit,RS125 Con Rod Kit"
Lisäksi "Balance Shaft Gear" ja "Oil Pump Drive Gear"? Ei oo tää varaosalontoo oikein hallinnassa
En tiie sit kannattaako noita vaihelaatikon laakereita miten uusia, siitä ei oo koskaa oikee ollu puhetta.
Noita "balance" rattaita tarvit kaksi
Andhu kirjoitti:Tuskin tarvittee vaihtaa sitä vetoakselin laakeri, jossei ole vikaa ja se lämmön jälki kampurassa on ihan normia.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että oliko runkolaakerit jo väljät? Entäs kietarin laakeri?