Kaasarit

Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 8.8.2009 14:45

tietääkö kukaan mitään muuta paikkaan kuin npm mistä saisi mikunin tyhjäkäyntiruuveja? siellä eivät olleet tilanneet ja meneee kuulemma kuukausia ennenkuin tilaavat :/
jeahjeah
Liittynyt:
11.2.2008 22:47

ViestiKirjoittanut jeahjeah » 12.8.2009 17:56

mulla olis ylimääräinen tyhjäkäynti ruuvi. mikunin tm 28 mm kaasariin.
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 12.8.2009 17:57

Laita tonne uudistuneeseen mototalliin myyntiin, niin tarvitsevat löytävät sen helpoiten.
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 16.8.2009 19:15

Kysytäämpä sitte vielä täältäkin.

Elikkäs mahtaakohan olla 320nen suutin liian iso 35sella kaasarille ja piperille? Röpöttää pirusti alakiekoilla ja ei kierrä ihan loppuu. Neula sokka on nyt toiseksi ylimmässä lovessa.
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
nassse
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Liittynyt:
12.6.2007 16:00

ViestiKirjoittanut nassse » 16.8.2009 20:16

dööbi13 kirjoitti:Kysytäämpä sitte vielä täältäkin.

Elikkäs mahtaakohan olla 320nen suutin liian iso 35sella kaasarille ja piperille? Röpöttää pirusti alakiekoilla ja ei kierrä ihan loppuu. Neula sokka on nyt toiseksi ylimmässä lovessa.




vaikuttas olevan,pienempää suutinta ja neulaa vähäse rikkaammalle
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 16.8.2009 22:56

dööbi13 kirjoitti:Kysytäämpä sitte vielä täältäkin.

Elikkäs mahtaakohan olla 320nen suutin liian iso 35sella kaasarille ja piperille? Röpöttää pirusti alakiekoilla ja ei kierrä ihan loppuu. Neula sokka on nyt toiseksi ylimmässä lovessa.


itellä sama 35mm mikuni kaasari mitä käytetään cagivoissa tt kaasareina, neula ei kuitenkaan varmaan sama mutta ite oon suuttimina käyttäny 55 tyhjäkäyntiä ja 330 pääsuutinta, neulaa keskilovessa, muut viritykset sitte piperi (sulla myös) malossin 0.5mm hiilikuituläpät (cagivoissa myös 0.4mm hiilkuituläpät vakiona ?) ja täystehoputki. hiukan rikkaalla oli ylhäältä ku tulppa oli yleistesti aika tumma mut ei pätkiny ja kiersi hyvin joten itteä ei haitannu. 2500rpm röpötti hiukan jos ajo tasakaasulla mutta ei itteä haitannu, kiihytettäessä ei röpötelly.
Viimeksi muokannut Johani päivämäärä 21.9.2009 21:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Krukoda
Pyörä:
Pilvi
Paikkakunta:
Renko
Liittynyt:
19.5.2008 16:53

ViestiKirjoittanut Krukoda » 29.8.2009 20:03

oikso kellää tietoa mikunin db26mm 2x kaasarin kiihdytys pumpusta?
kun puuttuu osa mikä painaa sitä nappia alaspäin,siis ruuvi,jousi,painin osa.
on käytössä hyosung cometissa..
Regnbogi
jalonen16
Pyörä:
Yamaha YZF-R125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
11.7.2007 22:04
RS -07 teharil

ViestiKirjoittanut jalonen16 » 21.9.2009 18:19

Eli tarvisin apuuku rs misä gianelllin tehari kiinni ja vakio suuttimel (115)röpöttää alhaal ja sit normaalisti toimii sii 6000rpm jälkee mut en uskalla ajaa sil ku eile sammu tiel eikä enää lähteny ja 132mm o liia iso sil se ei enää kierrä ku 5000 ja röpöttää pahasti senki . eli onko mitää tehtävis et sais esim 132mm kans toimimaa kunnol tai sit 115mm kanssa? rave tulos varmaa vkl aikana mut siihe asti ois kiva ajella iha normaalisti iha röpöttelyi. oon enemmäku kiitolline jos joku osaa/viittii auttaa!:)
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 23.9.2009 23:46

Miten usein ootte putsaillu kaasaria? Vaikkapa paineilmalla puhaltanu puhtaaks? Ite melkeen viikon välein joutuu putsaa, kun sinne kertyy kaikkee ylimäärästä... Vaikka onkin kunnolla asennettu ja öljytty pipercrossi.. Vaan eipä tuo kaasarin putsaus oo iso vaiva, tuleepahan samalla putsattua ilmanputsari ja rasvattua ketjut. ;)
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 24.9.2009 0:10

Kannattais laittaa bensansuodatin. Ei piperin läpi just mitään tule.
pruunox
Pyörä:
Derbi Senda sm 125, wheelie over edition
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
23.6.2008 17:37

ViestiKirjoittanut pruunox » 24.9.2009 11:53

Vinkkejä nelitahti kaasuttimen säätöön? Tuntuu ettei saa millään toimimaan kunnolla, nyt tyhjäkäynti melkee kiinni ja ilmaruuvi melkee nii ulkona ku voi olla, käy vähän aikaa tyhjäkäyntiä ihan hyvin, mutta aina saammuu vähän ajan päästä.
"If you could reason with religious people, there would be no religious people."
-Gregory House
Urppo
Pyörä:
KTM 625smc
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
5.11.2006 17:46

ViestiKirjoittanut Urppo » 24.9.2009 21:46

varmaan tarvii pienempää tyhjäkäyntisuutinta/enemmä ilmaa. esim. putsarin avarrus.
abduul
Pyörä:
PC-25, monkesi
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
21.3.2009 21:58

ViestiKirjoittanut abduul » 27.9.2009 21:21

ette sattuis tietämään mistä sais keihinin 36mm luistia?
http://www.youtube.com/user/Monkeyrider31?feature=mhum
-[Topi]-
Pyörä:
Honda Crm -91
Paikkakunta:
säkylä
Liittynyt:
14.1.2007 13:07

ViestiKirjoittanut -[Topi]- » 11.10.2009 12:11

Kuuluisiko ton luistin olla 28phbn sillain että sitä ei näy lainkaan sieltä ilmanputsarin puolelta ku kaasu on väännetty pohjaan? Itellä se jää joku puol senttii näkymään kun kaasu on pohjassa.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 11.10.2009 14:46

-[Topi]- kirjoitti:Kuuluisiko ton luistin olla 28phbn sillain että sitä ei näy lainkaan sieltä ilmanputsarin puolelta ku kaasu on väännetty pohjaan? Itellä se jää joku puol senttii näkymään kun kaasu on pohjassa.


koneen puolelta pitää mennä täysin piiloon.