Honda CBR 125 viritys/tekniikka

skopojätkä
Liittynyt:
19.4.2014 17:26
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 10.3.2015 20:53

Minkä kokonen menee etuvanteelle? Ja ootko huomannu että ois huppunopeus tippunu paksumpien reankaiden vaihdon jälkeen?

ps. Tätä on kysytty varmaan kymmeniä kertoja jo mutta kysypähän silti: Paljonko cbr kulkee tasasella vastatuulessa tai tyynellä? ;D ei mittarinopeuksia, vaan gps, tutka tms. :roll:
rriiPPerii
Pyörä:
Cbr 125r
Liittynyt:
28.4.2014 18:07
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rriiPPerii » 17.3.2015 19:22

En oo huomannu eroo nopeuksissa ja kulkee tyynellä 138
skopojätkä
Liittynyt:
19.4.2014 17:26
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 18.3.2015 16:26

Mitä virejä mopossa on, kuulostaa aika epärealistiselta nopeudelta?
rriiPPerii
Pyörä:
Cbr 125r
Liittynyt:
28.4.2014 18:07
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rriiPPerii » 19.3.2015 0:11

Kurit pois, dynojetin suutinsarja, kn vapari,yoshimuran putkisto ja kevyt kuski :lol: toki harvoin on tarpeeksi tyyntä tuohon, yleensä 130 paikkeilla
Edit: miten ton ryypyn "vivun" saa kiristettyä? Oon joskus nähnyt ohjeen siihen mut nyt ei nappaa mistään..
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut riksu26 » 5.4.2015 10:35

Niin ja paljonko siinä nopeusmittarissa olikaan heittoa noissa nopeuksissa? :)
ttonii
Liittynyt:
30.6.2013 21:03
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ttonii » 10.4.2015 21:15

Mikäkän voisi cebarissa olla vikana kun sammui ensin ajosta ihan äkkiseltään ylämäkeä ajettaessa. Ensimmäisenä tuli mieleen vähäinen bensan määrä jolloin ylämäessä kiihdytettäessä voisi bensapinta mennä sitten ettei ruisku saisi bensaa. Kuitenki tankkauksen jälkeen rupesi pätkimään kokoajan ajettaessa yli ~7k kierroksilla. Pätkii ensin muutamankerran ja sitten sammuu ja lähtee käyntiin vain kun käyttää virrat pois ja sitten takaisin päälle. Pintakaasulla pystyy siis ajamaan huoletta ja toimii vapaalla kierrättäessä sekä pukilla takarengas ilmassa vaihde päällä kierrättäessä :roll: pyöränä siis vm 2010 cbr jolla rullattu noin 22tkm
Lähteekö mg-koppa pois ku ottanut ne 8mm kannalla olevat pultit pois vai onko niillä kahdella isolla talttapäällä jotain virkaa kiinnityksessä? Ei meinaa millään irrota koppaa vaikka pultit irroitettu...
amsi
Liittynyt:
20.4.2015 18:11
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut amsi » 20.4.2015 18:17

Itse olen nyt ajanut vuoden sepolla ja mieli tekisi alkaa virittämään. 166cc malossin ajattelin tilata ja keihinin 28 kaasarin sekä kantta madaltaa ja ehkä viilata kanavia :D
Pipercrossin laitan ja toisenlaisen putken. Mitä muuta voisin separiin tehdä että saan tehoja lisää?
patesieni
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
23.12.2011 22:16
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut patesieni » 28.4.2015 15:59

Kertokaas mistä saa -06 cbr kaasariin suuttimia erikseen ? Ei houkuttais maksaa 70e jostain suutin sarjast.... :eek: 120-130ps ois tarvetta :) Kun tein uuden suoran putken jollain vapari slipari änkällä ja porasin vakio 118 suuttimen läpi 1,5mm terällä eli vastaisi noin 150 suutinta ? :lol: Käy ihan liian rikkaalla nyt kun yläkierroksilla vaan rötää ja paukkuu :roll:
Solikka<3
Pyörä:
Honda CBR 125R 2005
Liittynyt:
7.3.2015 20:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Solikka<3 » 2.5.2015 23:28

Mitenkäs on porukka laittanut ceppoihinsa kilven underiin ja mihin vilkkujen paikat on aseteltu? Ja mistähän putkesta mahtaisi irrota eniten tehoa 2005 cepariin? Iteltä löytyy gianelli mutta olisiko hän joku muu parempi?
henkkaaahz
Liittynyt:
8.5.2015 16:05
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut henkkaaahz » 8.5.2015 16:23

Ittelläni ruisku sebari nii 1hp ja 2nm lisää pelkällä putken vaihdolla ilman mitään säätöjä.
Putki on leovince Sbk
skopojätkä
Liittynyt:
19.4.2014 17:26
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 8.5.2015 16:48

Kokoputkisto vai pelkkä änkkä? Dynolla testasit, vai?
Solikka<3
Pyörä:
Honda CBR 125R 2005
Liittynyt:
7.3.2015 20:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Solikka<3 » 8.5.2015 23:11

Onkos siinä leovince sbk:n änkän päässä se "nokka" vai ei? Ja mikähän vm cbr on kyseessä?
Solikka<3
Pyörä:
Honda CBR 125R 2005
Liittynyt:
7.3.2015 20:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Solikka<3 » 15.5.2015 22:03

http://kauppa.mimoto.fi/product/660/arr ... -125-04-06 Tietääkö kukaan käykö tämä änkkä gianellin ränniin suoraan? :s
xtio98
Pyörä:
Honda CBR 125 R -06, Ducati Monster 796 ABS -14
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
13.4.2014 17:35
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xtio98 » 28.5.2015 23:16

Kellään kokemuksia siitä bilteman sliparista? Käykö suoraan vakio putkeen ja pääsuutinta varmaan myös kannattanee suurentaa pari-kolme kokoa isommaksi?
If everything seems under control, you're not going fast enough. - Mario Andretti
Solikka<3
Pyörä:
Honda CBR 125R 2005
Liittynyt:
7.3.2015 20:10
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Solikka<3 » 4.6.2015 17:05

Mistäs porukka on ostanut ceppoihin leveemmän taka ja etunakin vanteineen?