Minkä kokonen menee etuvanteelle? Ja ootko huomannu että ois huppunopeus tippunu paksumpien reankaiden vaihdon jälkeen?
ps. Tätä on kysytty varmaan kymmeniä kertoja jo mutta kysypähän silti: Paljonko cbr kulkee tasasella vastatuulessa tai tyynellä? ;D ei mittarinopeuksia, vaan gps, tutka tms.
Kurit pois, dynojetin suutinsarja, kn vapari,yoshimuran putkisto ja kevyt kuski toki harvoin on tarpeeksi tyyntä tuohon, yleensä 130 paikkeilla Edit: miten ton ryypyn "vivun" saa kiristettyä? Oon joskus nähnyt ohjeen siihen mut nyt ei nappaa mistään..
Mikäkän voisi cebarissa olla vikana kun sammui ensin ajosta ihan äkkiseltään ylämäkeä ajettaessa. Ensimmäisenä tuli mieleen vähäinen bensan määrä jolloin ylämäessä kiihdytettäessä voisi bensapinta mennä sitten ettei ruisku saisi bensaa. Kuitenki tankkauksen jälkeen rupesi pätkimään kokoajan ajettaessa yli ~7k kierroksilla. Pätkii ensin muutamankerran ja sitten sammuu ja lähtee käyntiin vain kun käyttää virrat pois ja sitten takaisin päälle. Pintakaasulla pystyy siis ajamaan huoletta ja toimii vapaalla kierrättäessä sekä pukilla takarengas ilmassa vaihde päällä kierrättäessä pyöränä siis vm 2010 cbr jolla rullattu noin 22tkm Lähteekö mg-koppa pois ku ottanut ne 8mm kannalla olevat pultit pois vai onko niillä kahdella isolla talttapäällä jotain virkaa kiinnityksessä? Ei meinaa millään irrota koppaa vaikka pultit irroitettu...
Itse olen nyt ajanut vuoden sepolla ja mieli tekisi alkaa virittämään. 166cc malossin ajattelin tilata ja keihinin 28 kaasarin sekä kantta madaltaa ja ehkä viilata kanavia Pipercrossin laitan ja toisenlaisen putken. Mitä muuta voisin separiin tehdä että saan tehoja lisää?
Kertokaas mistä saa -06 cbr kaasariin suuttimia erikseen ? Ei houkuttais maksaa 70e jostain suutin sarjast.... 120-130ps ois tarvetta Kun tein uuden suoran putken jollain vapari slipari änkällä ja porasin vakio 118 suuttimen läpi 1,5mm terällä eli vastaisi noin 150 suutinta ? Käy ihan liian rikkaalla nyt kun yläkierroksilla vaan rötää ja paukkuu
Mitenkäs on porukka laittanut ceppoihinsa kilven underiin ja mihin vilkkujen paikat on aseteltu? Ja mistähän putkesta mahtaisi irrota eniten tehoa 2005 cepariin? Iteltä löytyy gianelli mutta olisiko hän joku muu parempi?
Kellään kokemuksia siitä bilteman sliparista? Käykö suoraan vakio putkeen ja pääsuutinta varmaan myös kannattanee suurentaa pari-kolme kokoa isommaksi?
If everything seems under control, you're not going fast enough. - Mario Andretti