Kaasarit

Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 13.10.2009 12:21

Mistä voi johtua kun röpöttää puolkaasulla? Kaasari on kai 22mm mikunin kopio ja ilmanputsari joku bilteman kartio putsari. Pyörällä voi siis hyvin ajaa pintakaasulla sekä täydellä kaasulla, mutta siinä keskivälillä röpöttää ikävästi.
sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04

ViestiKirjoittanut sumppa » 13.10.2009 13:44

Neulaa alemmas?
Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 13.10.2009 16:32

sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.
sukeltaja-ankka
Pyörä:
Dt125r -91 osin myynnis, Volvo740
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.6.2008 20:25

ViestiKirjoittanut sukeltaja-ankka » 13.10.2009 20:18

Víp kirjoitti:
sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.

Laita sit pienempi pääsuutin ja nosta neulaa.
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia! http://www.motot.net/talli/osat/id5302/
Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 14.10.2009 1:14

sukeltaja-ankka kirjoitti:
Víp kirjoitti:
sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.

Laita sit pienempi pääsuutin ja nosta neulaa.


Ok, vähän vaan tuntuu hassulta kun vaihtaa putsarin paremmin virtaavaan niin pitäis iskeä pienempää suutinta :P
sukeltaja-ankka
Pyörä:
Dt125r -91 osin myynnis, Volvo740
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.6.2008 20:25

ViestiKirjoittanut sukeltaja-ankka » 14.10.2009 16:50

Víp kirjoitti:Ok, vähän vaan tuntuu hassulta kun vaihtaa putsarin paremmin virtaavaan niin pitäis iskeä pienempää suutinta :P

Joo tiedän tunteen. Kaveril on sama pyörä ja samat virit ja 290 suutin. Mul kulkee 250:l ihan yhtä hyvin. :D

Mut pyörät on yksilöitä.
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia! http://www.motot.net/talli/osat/id5302/
Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 19.10.2009 13:56

Olisko mitään hyvää vinkkiä miten sais ton seosruuvin vaihettua kaasarista kun on mennyt niin "pyöreäksi" ettei enää liikahda talttapää meisselillä :s ?
sukeltaja-ankka
Pyörä:
Dt125r -91 osin myynnis, Volvo740
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.6.2008 20:25

ViestiKirjoittanut sukeltaja-ankka » 20.10.2009 14:53

Víp kirjoitti:Olisko mitään hyvää vinkkiä miten sais ton seosruuvin vaihettua kaasarista kun on mennyt niin "pyöreäksi" ettei enää liikahda talttapää meisselillä :s ?

Kaasari irti, paljon aikaa,hermoja ja aski tupakkaa(jos tupakoit) :D
Eli siis otat sen pois ja laitat sen hyvin kii (ruuvipenkki on hyvä) ja OTAT HYVÄN JA JUURI SOPIVAN MEISSELIN. Jos otat jonku paskan, ni se mulvaantuu vaa enemmän. Käy vaik halpa-kaupast ostaa joku halpa setti mis on monta meisselii et sielt löytyy se sopiva.
Ne ruuvit on yleensä messinkiä, eli murtuu helposti, mut voit yrittää esim pienen vasaran kaa yrittää naputtaa siihe uraa ja sitte kääntää hiljallee ja huolella. Sitte käyt vaa nihruttaa. Hermo siinä menee. Monta kertaa.
Mut ajan mittaa se saattaa sut palkita. Sitte saattaa olla, et pystyt pienel kaasarin purkamisel hieman avittaa sit seosruuvin ulostuloa, mut luultavimmin et. :D
Se on nii vittumaist hommaa, tiedän kertoa. Tutkaile asiaa rauhas. On aika paha neuvoo sillee just miten tehä, ku ei ite oo otsal näkemäs.
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia! http://www.motot.net/talli/osat/id5302/
anskaro
Liittynyt:
20.5.2008 1:23

ViestiKirjoittanut anskaro » 21.10.2009 20:52

Tietääkö kukaan mikä sen seosputken(en oo varma onko sen nimi ees seosputki), eli sen putken mikä on pääsuuttimen päällä, koko on mikuni tm 28 kaasarissa(2-t mikäli sillä mitään väliä on)? kelasin ku on nyt detsissä tehari ja halpis piperi, ja pitäs saada seos rikkaammaks, ja luin juuri mutua, että 300 ois ton seosputken koko, eli 300 ois maksimi koko pääsuuttimelle periaatteessa, ja seosputki pitäs sit vaihtaa tai laittaa vakioputsari jos haluis rikkaammaks, ja vakioputsari ei ole vaihtoehto :seko: Eli: onko kellään tietoa kaasarin seosputken todellisesta koosta, ja siitä, että saako niitä mistään, ja onko sen vaihto ylipäätänsä mahdollista?
jee
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 21.10.2009 22:24

Víp kirjoitti:
sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.
Jos prikka on alimmassa lovessa, niin neula on ylimillään, eli rikkaalla.
´Late
Pyörä:
ee oo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
13.4.2009 17:17

ViestiKirjoittanut ´Late » 1.11.2009 22:37

Onko kellään tietoo missä vehkeessä on Dellorton VHSA kaasari(32mm) vakiona. Vois mennä kyseiseen topikkiin kyselee säätö ohjeita yms...
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 3.11.2009 21:11

Hussex kirjoitti:Onko kellään tietoo missä vehkeessä on Dellorton VHSA kaasari(32mm) vakiona. Vois mennä kyseiseen topikkiin kyselee säätö ohjeita yms...


Sp-näsärissä, Gilera sp01:ssä sekä Yamahan tzr rr:sä, ainakin.
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
Poistettu2018
Liittynyt:
28.10.2008 21:41

ViestiKirjoittanut Poistettu2018 » 12.11.2009 16:38

mitä pitäisi tehdä kun vääntää kaasun nopeasti pohjaan niin pyörä booaa ja sammuu mutta muuten toimii täydellisesti ja tulppa on nokinen ja musta. kyseessä on keihinin 26pz (kopio?). edellisen omistajan mukaan kaasariin ei olla koskettukkaan mutta en jaksa sitä uskoa kun vaikuttaisi että säädöt on ihan vituillaan
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 13.11.2009 1:42

Kertokaapa minkälaisilla suuttimilla olette 34mm kaasaria käyttäneet milläkin osilla? vakioilmanputsarilla?

k21 vai k57 neulaa käyttöön?


Aprilia rs on pyörä
-Roope-
Pyörä:
DTx 125
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
17.4.2008 19:28

ViestiKirjoittanut -Roope- » 13.11.2009 22:52

alamout kirjoitti:mitä pitäisi tehdä kun vääntää kaasun nopeasti pohjaan niin pyörä booaa ja sammuu mutta muuten toimii täydellisesti ja tulppa on nokinen ja musta. kyseessä on keihinin 26pz (kopio?). edellisen omistajan mukaan kaasariin ei olla koskettukkaan mutta en jaksa sitä uskoa kun vaikuttaisi että säädöt on ihan vituillaan

vaiha tyhjäkäynti suutin
Yamaha Ei Pamaha