Víp kirjoitti:Olisko mitään hyvää vinkkiä miten sais ton seosruuvin vaihettua kaasarista kun on mennyt niin "pyöreäksi" ettei enää liikahda talttapää meisselillä :s ?
Kaasari irti, paljon aikaa,hermoja ja aski tupakkaa(jos tupakoit) :D
Eli siis otat sen pois ja laitat sen hyvin kii (ruuvipenkki on hyvä) ja OTAT HYVÄN JA JUURI SOPIVAN MEISSELIN. Jos otat jonku paskan, ni se mulvaantuu vaa enemmän. Käy vaik halpa-kaupast ostaa joku halpa setti mis on monta meisselii et sielt löytyy se sopiva.
Ne ruuvit on yleensä messinkiä, eli murtuu helposti, mut voit yrittää esim pienen vasaran kaa yrittää naputtaa siihe uraa ja sitte kääntää hiljallee ja huolella. Sitte käyt vaa nihruttaa. Hermo siinä menee. Monta kertaa.
Mut ajan mittaa se saattaa sut palkita. Sitte saattaa olla, et pystyt pienel kaasarin purkamisel hieman avittaa sit seosruuvin ulostuloa, mut luultavimmin et. :D
Se on nii vittumaist hommaa, tiedän kertoa. Tutkaile asiaa rauhas. On aika paha neuvoo sillee just miten tehä, ku ei ite oo otsal näkemäs.
Ei muutaku tiukkaa ajoa ja huoletonta huoltoa!
Myydään detsin osia!
http://www.motot.net/talli/osat/id5302/