Tollasen kuvan löysin ja tarkoittaako se sitä että H8, H9, H11 polttimo menisi samaan kantaan?
Mistä löytäisin edullisen, mutta laadukkaan muutossarjan jossa pitäis olla kaksi poltinta (H8:lle)??
Kun eivät liene se vaikein homma asentaa nuo xenonit, niin on käynyt mielessä laittaa moiset tuohon näsäriin. Lähinnä pitäisi kait tietää, että minkä kokoinen polttimo tuossa vanhemman mallin NSR:ssä on ja pitääkö noiden valojen valitsemisessa huomioida jotain erityistä.
Aivan vihreähän olen tuollaisten sähköasenteluiden kanssa, mutta sen olen ainakin ymmärtänyt, että pitääs saada tasavirta kulkemaan jotenkin akun kautta etuvalolle. Onko siinä sen enempää säätämistä kuin viedä piuha akulta johonkin (mihkä, niin?). Ja tuo umpiohan toimii xenonissa siinä missä halogeenillakin, eli vain polttimo pitää vaihtaa ja ballisti asentaa? Tietopankin eväillä olen nyt liikenteessä, jos jollain tarjota toista xenoninasenteluopasta mp:seen, niin kiva olisi
Jasuuu kirjoitti:Luotettava...?
villle_ kirjoitti:tänään tuli laitettua kiinni 6000K / 35w BI-Xenonit H4 kannalla... ehdottomasti kannattava sijoitus, alko viimekesänä tuntumaan että autoilijat ei huomaa mutta jos nyt eivät huomaa niin ihme on