Pyörä (lue. Ainoa kaksipyöräinen joka on tuhonnut minut henkisesti moneen kertaan ja pilannut kesäni täysin) tuli justiinsa 130e huollosta käyntihäiriöiden takia. Huollossa olivat laittaneet öljytankkiin öljyä. Olen aina ajanut seosbensalla. Kävin siis poistattamassa öljyn, koska seokset kaiken järjen mukaan ovat vituillaan jos 3% tankissa ja tuorevoitelu. Tänään ajoin n. 20km, bensa loppui, ajoin tien reunaan, ja vaihdoin varatankille. Ajoin n. 2-3km, ja "BOOOOOOOOOOOOOOO" ja mopedi sammu tien viereen, eikä pysy käynnissä, lämmöt tapissa.. Aattelin että joo, lämmöt nousee nopeemmin ku isommat seokset jne., niin eikä mitä, päinvastoin, pelkät seosbensat niin lämmöt nousee mittarin mukaan 10km jälkeen punaselle.. Ja kulki paremmin kun oli ne öljyt siellä tuorevoitelussa. Mikähän vittu tässä nyt taas on, läpät kuulema raotti, käänsivät ne takas, joten oisko ne kääntyny taas ja ei pysy käynnissä? Öljyhomma nyt on vähän ihmeellinen.. Eikun soittelemaan huoltoon uudestaan
vitun lelu. Apua, kiitos.
PS. Tiedän, oon kirjottanu joka näsärithrediin 113 000 viestiä jokaikisestä viasta mitä löytyy, mutta kun ei voi mitään
niitä nimittäin löytyy.
OSTETAAN: Honda NSR vähän ajettu etujarrulevy (jossa ei klappia kiinnikkeissä) ja suhteellisen ehjä etupleksi. + matkustajan jalkatappi+runko, vasen.