k3mp0 kirjoitti:voi ajaa vakioluistilla, ite en oo ajanu mutta monet on käyttäny.
vihdoinki joku jakso vastaa, kiitti!
k3mp0 kirjoitti:voi ajaa vakioluistilla, ite en oo ajanu mutta monet on käyttäny.
bevekki kirjoitti:Hehheh
Tuo 480 on juuri sopiva ps. Tk paksulla oska seisruuvi täysillä. Hioin sitten neulaa rikkaammaks siitä 1/4 osa kaasun paikkeilta ja nyt pelaa.
Husse saakin röpöttää matka ajossa. 2t kun on huono ajaa piikillä tasakaasulla ilman että vetää laihalle.... Joten heitä vaikka suoraan 185 ps ja osta silti se 175 varuiksi.
Tuskin männälle mitn käyny tossa leikkaamisessa, vaihda vaan seuraava mäntä vähän aijemmin sisään....
Pattee kirjoitti:moro! Ostin tt setin ja teharin ja nyt tuli mieleen että pitääkö osien asennuksen jälkeen kalibroida pakoaukon säädin? pyörä on husqvarna sm 125 vm 2011.
Pattee kirjoitti:Laitoin hussen täystehoseks äsken eli tt hilppeet ja tt putken kiinni ja nyt alkoi valittaa ecu 2 ja öljyvalo vilkkuu? Välillä valittaa myös ecu 5 joten mikäköhän mahtaa olla vikana ja mistä johtuu? Ennen toimi kaikki hyvin kun oli a1 tehoissa... Pyörä on vm 2011
Rokkijumalaz kirjoitti:bevekki kirjoitti:Hehheh
Tuo 480 on juuri sopiva ps. Tk paksulla oska seisruuvi täysillä. Hioin sitten neulaa rikkaammaks siitä 1/4 osa kaasun paikkeilta ja nyt pelaa.
Husse saakin röpöttää matka ajossa. 2t kun on huono ajaa piikillä tasakaasulla ilman että vetää laihalle.... Joten heitä vaikka suoraan 185 ps ja osta silti se 175 varuiksi.
Tuskin männälle mitn käyny tossa leikkaamisessa, vaihda vaan seuraava mäntä vähän aijemmin sisään....
Meni ihan pilalle koko peli kun laittoi ton 175 suuttimen kiinni. Ei kierrä kakkosellakaan vielä täysiä kierroksia vaan alkaa pätikiä. Sitten kun kolmosella päästään tehopiikille asti niin ei sitten enää olekkaan mitään potkua. Vääntö tosin lisääntyi mukavasti. Ja tilauksessa muuten tuli suuttimia 175 ja 185 väliltä joita taitaa olla turhaa edes koittaa muita.
Onnistuin myös tyrimään asennuksessa kun yritin päästä helpommalla irroittamatta kaasaria tuon kohokammion pohjassa olevan muovisen nipan poikki (vissiin ylivuotoletkun nippa), onko tuolla mitään muuta käytännön merkitystä kuin että jos sieltä nyt sattuu bensaa tulemaan niin se valuu suoraan kaasarin alle?
JontteH kirjoitti:Rokkijumalaz kirjoitti:bevekki kirjoitti:Hehheh
Tuo 480 on juuri sopiva ps. Tk paksulla oska seisruuvi täysillä. Hioin sitten neulaa rikkaammaks siitä 1/4 osa kaasun paikkeilta ja nyt pelaa.
Husse saakin röpöttää matka ajossa. 2t kun on huono ajaa piikillä tasakaasulla ilman että vetää laihalle.... Joten heitä vaikka suoraan 185 ps ja osta silti se 175 varuiksi.
Tuskin männälle mitn käyny tossa leikkaamisessa, vaihda vaan seuraava mäntä vähän aijemmin sisään....
Meni ihan pilalle koko peli kun laittoi ton 175 suuttimen kiinni. Ei kierrä kakkosellakaan vielä täysiä kierroksia vaan alkaa pätikiä. Sitten kun kolmosella päästään tehopiikille asti niin ei sitten enää olekkaan mitään potkua. Vääntö tosin lisääntyi mukavasti. Ja tilauksessa muuten tuli suuttimia 175 ja 185 väliltä joita taitaa olla turhaa edes koittaa muita.
Onnistuin myös tyrimään asennuksessa kun yritin päästä helpommalla irroittamatta kaasaria tuon kohokammion pohjassa olevan muovisen nipan poikki (vissiin ylivuotoletkun nippa), onko tuolla mitään muuta käytännön merkitystä kuin että jos sieltä nyt sattuu bensaa tulemaan niin se valuu suoraan kaasarin alle?
Itelläki on nyt 175 ja eikä sekään oikeen ota piikkiä kakkosvaihteella ellei ole just huudattanu konetta ja kolmosellaki saattaa hetkellisesti tukehtua bensaan. Ja tosiaan kaikki yli 175 on aivan liian isoja. Pistä 170? Nipan katkeamisella ei mitää väliä.