jousal15 kirjoitti:Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
JHamalainen11 kirjoitti:jousal15 kirjoitti:Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
Siis jos sun pitää saaha se toimimaan niin miks lukittasit sen ala-asentoon? Ja onko kyseessä mekaaninen vai sähköinen pa säädin?
jousal15 kirjoitti:JHamalainen11 kirjoitti:jousal15 kirjoitti:Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
Siis jos sun pitää saaha se toimimaan niin miks lukittasit sen ala-asentoon? Ja onko kyseessä mekaaninen vai sähköinen pa säädin?
Oma krijotusvirhe tarkoitin että on lukittu jo valmiiksi ylä-asentoon ja pitäis saada lukitus pois niin kuinka ne yleensä lukitaan? pa-säädin on sähkönen
jousal15 kirjoitti:kato löydäkkö sähkökaaviota missä näkys et minne ne johdot menee ja jos on jokin sulake menny tai vastaavaa?
TooPeli28 kirjoitti:Jos oon oikei ymmärtäny ni sm ja wr alakerta on sama mut pytty eri. Niit pakaukonsäätimen hilppeit ei vissii tuu mukan enkä ite sitä sähköstä siihe jättäiskää
TooPeli28 kirjoitti:Onko lenelläkään kokemuksia tosta koso pwk 34 kaasarista ?
Hussee olis tarkotuksena isompaa kaasaria hommata, nii mitä suosittelisitte ?