Nyt on juuri tuollaane 30mm tillotsoni vaparis kiinni ja toimii, siinä on alipaineella toimiva bensapumppu ja muutenkin helppo säätää.
mika, kirjoitti:höm. eikös toi uus cepari olis hyvä turbotukseen kun on ruisku jo valmiiksi. eikös se oo ainoo kemmu(joku skode voi olla) jossa on ruisku?
mika, kirjoitti:höm. eikös toi uus cepari olis hyvä turbotukseen kun on ruisku jo valmiiksi. eikös se oo ainoo kemmu(joku skode voi olla) jossa on ruisku?
Extreme-Erno kirjoitti:mika, kirjoitti:höm. eikös toi uus cepari olis hyvä turbotukseen kun on ruisku jo valmiiksi. eikös se oo ainoo kemmu(joku skode voi olla) jossa on ruisku?
Olishan se jos siihen vain löytyy sopivan kokonen Turbo. Turbon vaihdolla ja samalla tietty sit nokka-akselin vaihdolla, venttiilien vaihdolla ja ruiskun säädöllä vois saada ceparist aika perkeleest irti
VooDoo kirjoitti:ei ny turbosta auta mennä kantta/lohkoa laskemaan, ku tulee puristuksia = nakutusherkkyyttä = ei voi olla ahtoa paljoa.
VooDoo kirjoitti:öhöm. Empä kyllä moista purematta niele. Harvassa vaparissa on alle 9:1 puristusta vakiona, ja toi 9:1 on jo aika maximi turbopelille, jos siis vähänkään enemmän ahtoja aijotaan ottaa.
itellä tossa turbokoneessa puristukset n. 8:1 ja pitäs joku reilut 1.5bar tarjota, katotaan nyt kuin käy.
noen kirjoitti:kevennetty vauhtipyörä
viilatut kanavat/kansi
laskettu kansi jos mahdollista
tai lohkon lasku
välijäähdytin
ja ruiskuun joutuu laittaa isommat suuttimet
ja öljynlauhdutin...