Gerbiili kirjoitti:Hmm.. mikäs tohon deeteeseen nyt tuli. jarruvalo palaa koko ajan :o
En oikein osaa enää katella mitään kun kaikki johot kattelin jo että ei ois mikää kosketushäikkä.. Onko toi etuvalon liitin sit jotenki yhteydessä takavaloon vai jotain kun sen jälkeen rupes temppuilemaan kun etuvalon käytin irti ? :o
Johot yms kateltu jo läpi
Gerbiili kirjoitti:Hmm.. mikäs tohon deeteeseen nyt tuli. jarruvalo palaa koko ajan :o
En oikein osaa enää katella mitään kun kaikki johot kattelin jo että ei ois mikää kosketushäikkä.. Onko toi etuvalon liitin sit jotenki yhteydessä takavaloon vai jotain kun sen jälkeen rupes temppuilemaan kun etuvalon käytin irti ? :o
Johot yms kateltu jo läpi
Alph4 kirjoitti:Eli mun suzuki ts125 on entisen omistajan itse tekemät akuttomat sähköt ja nyt tossa yks päivä kaikki pyörän valot lakkas toimimasta eikä mittaristoonkaan (kosoon) tuu enään mitään merkkiä että valot olis päällä..
Oon purkanu pyörän sillee et näkee koko sähköt enkä mitään vikaa löytänyt, katoin kaikki liittemet sun muut. :o sen verran voin sanoa ettei vika ainakaan virtalukossa ole koska koitin myös että toimiiko ilman virtalukkoa.. ennen kun valot lopetti kokonaan toimimisen ne tekivät semmosta että välillä toimi ja välillä ei ja että välillä toimi kun ohjaustanko oli ääri asennossa mutta keskellä ei.. joten missä vika tai miten mun kannattaa alkaa selvittää vikaa?
Alph4 kirjoitti:okei täytyy kattoa vielä vaikka mielestäny aika hyvin kaikki katoin.. ja täytyy vuel mittarilla koittaa ne johdot.. mutta pystyykö ton cdi boxin kiertämään jotenki (jos valopuoli paskana) esim jos otan suoraa jänniitteen säätimeltä tai puolalta virran niihi valoihin ja vedn sit vaa maihin ni pitäiskö toimii? :o
Sandersson kirjoitti:Osaattekos sanoa, että mikäs tuli, kun ajoin jotain 30km maantieajoa (kaikki toimi), sitten ku saavuin risteykseen ja alotin hiljentämään, niin kiekkamittari, lämpömittari, vilkut, osa merkkivaloista simahti. Takavalosta en tiedä.
Sandersson kirjoitti:Osaattekos sanoa, että mikäs tuli, kun ajoin jotain 30km maantieajoa (kaikki toimi), sitten ku saavuin risteykseen ja alotin hiljentämään, niin kiekkamittari, lämpömittari, vilkut, osa merkkivaloista simahti. Takavalosta en tiedä.
E: juu takavalokaan ei pelitä
JuVa kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana, kun ajovalot, kierroslukumittari ja takavalo ei toimi + latausvirtaa ei tuu akulle? Vilkut, töötti, startti ja jarruvalo kuitenkin toimii. Virtaa tulee koneelta jännitteensäätimelle, mutta jossakin jännitteensäätimen jälkeen virrantulo katkeaa. Jännitteensäädin ja sulakkeet vaihdettu, yleismittarilla sohittu vähän jokapuolelta, mutta vikaa vaan ei tunnu löytyvän. Hermot alkaa jo pikkuhiljaa palaan.
Ja pyörähän on Derbi Senda 125. (Yllätys )