Pari kuvaa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5252825.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5252841.jpg
-Roope- kirjoitti:alamout kirjoitti:mitä pitäisi tehdä kun vääntää kaasun nopeasti pohjaan niin pyörä booaa ja sammuu mutta muuten toimii täydellisesti ja tulppa on nokinen ja musta. kyseessä on keihinin 26pz (kopio?). edellisen omistajan mukaan kaasariin ei olla koskettukkaan mutta en jaksa sitä uskoa kun vaikuttaisi että säädöt on ihan vituillaan
vaiha tyhjäkäynti suutin
osamaoy kirjoitti:mitkä kaasarit sopivat suzuki RG:hen? ku minun vakio Mikuni VM28SS meni rikki ja tarttis uuden hankkii et sattuisiko kukaan tietämään mistä saisi RG:n vakio kaasareita? sopiikohan Mikuni corp kaasarit suoraan? et riittääkö et siirrän suuttimet vanhasta kaasarista Corppiin vai? oon aika pihalla näistä asioista
jhuupe kirjoitti:Eksyipä tollanen Mikunin kaasari tähän pöydälle ja tarttis ny tietää et mikä kaasari se on. Pyäreäluistinen ja löytyy suuttimen pikavaihtopultti pohjasta, letkukiinnitteinen. Kuulema olis 32mm, varmaa tietoa ei oo. Sisällä kuuskanttinen suutin.
Pari kuvaa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5252825.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5252841.jpg
Wason kirjoitti:Kysytään nyt täällä, varmaa tietoa kaivataan. Räsässä 28 dellorto PHBH kaasutin, ja siinä oleva ilmaruuvi/seosruuvi, avaamalla rikastuu seos vai laihenee? Molempia vastauksia olen saanut. Kysyn, koska keväällä kumminkin pientä hienosäätöä kaasutinta, kierrosten leijuntaa korjaten yms. Eli, säätääköse ilmansaantia vai bensansaantia? jos ilmaa, on selvää että kiinnippäin seos rikastuu, mutta epävarmaa tietoa on, joten varmatietoiset, vastatkaa kiitos.