k3mp0 kirjoitti:Kukaan ei oo osannu sanoa että mikä valmistaa orkkismännän mutta yhessä mun männässä oli aw eli vois olla asso.. mutta oon ite sitämieltä että se orkkis on paras !
Ja kestää kyllä yhtälailla valu tehoja vrt tako.. Männän koon saat selville kun avaat pytyn. B pytyssä jos B mäntä niin välys 5 satkua joka on aika nafti jos tt pitää eikä jaksa sisään pitkään ajella niin suosittelen 1 koon pienempää mäntää eli B pyttyyn A, C pyttyyn B jne. Onpahan sillon varmanpäälle eikä oo sisäänajokaan kovin tärkee sillo
Juu orkkis sitte sisään vaan eikös se sama kuitenkin ole noissa hussen kisapiikeissäkin? Ja mikäs logiikka näissä pyttyjen ja mäntien kokosysteemeissä muka on, kun joillakin on ollut uutenakin eri kokoja, joku valmistustekninen juttu vai? Mä kun luulin että laitetaan sen mukaan vähän isompi kun kuluu materiaalia pois
Jos siis olin yhtään oikeassa niin sittenhän olisi varmaan ihan turvallista laittaa toi saman kokoinen mäntä kuin pytty kun on vähän kulunut jo pois? Koska silloinhan jos vielä ostaisi yhtä väljemmän männän niin oltaisiin jo melkein kaksi kokoa pielessä?