Kyllähän se alakerta rempa maksaa pirusti jos liikkeessä teettää. Vinkkinä heti alkuun, ota ihan pimeesti kuvia digikameralla joka kulmasta aina kun teet jotain. Vaikka se siinä vaiheessa tuntuu ihan tyhmältä ja "kyl mää sen muistan" niin kannattaa oikeesti. Laita kans kaikki osat kippoon ja purkkeihin, älä jätä pöydälle lojumaan. Katoo helposti. Esim. ite laitoin samaan samaan kasaan kippoja missä oli "kytkinpuolen osat" ja toiseen "lohkojen sisälmykset" jne. Ja siinä samalla pystyy tarkastaa että jos jotain jää "yli" niin ei kasaa enempää, eikä sit kone kasassa huomaa et oho toi prikka ois tullu vaihderattaan päähän..
Helpoiten pääsee kun ensin lukaset jonkun hondan "workshop manualin". Ja seuraat sitä.
Täs löysin pikasella haulla tälläsen, näyttäs olevan ihan ok.
http://rapidog.com/search/file.php?file_id=6274310
Jossei nasseen oo alakertaan koskettu 40tkm aikana, suosittelen vaihtaan nyt ainakin kiertokangen, petilaakerit, ja jokasen vähänki huonossa hapessa olevan laakerin taivaikka kaikki.