Tehoputket

Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 23.11.2008 13:23

www.google.fi sieltä ettimään sun pyörääs
niksu1234
Liittynyt:
5.4.2007 22:44
honda nsr

ViestiKirjoittanut niksu1234 » 4.12.2008 22:08

onko järkee ostaa honda nsr -03 jollymoton sp teharia vakio sylinterille ja kaasarille? tarviiko kaasaria muuten säätää paitsi pääsuutinta?? onko mitään apuja tai eroo tyhjälle putkelle??
Migsutin
Liittynyt:
26.5.2008 13:22

ViestiKirjoittanut Migsutin » 4.12.2008 22:11

niksu1234 kirjoitti:onko järkee ostaa honda nsr -03 jollymoton sp teharia vakio sylinterille ja kaasarille? tarviiko kaasaria muuten säätää paitsi pääsuutinta?? onko mitään apuja tai eroo tyhjälle putkelle??

Aijotko vielä monesti kysyä tota monessakin eri topicissa? Ei ole järkeä vakiokoneelle ja kaasarille. Tyhjä putki on parempi jos et oo tekemässä mitään muutoksia koneelle.
M: Malossi 180cc (käyttämätön), käy Yzäriin ja muihin joissa on sama kone. Hp. 500€. YV:llä viestiä jos kiinnostaa.
Heperse
Pyörä:
Derbi X-race 08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
18.8.2008 19:21
Kevarin tehoputki

ViestiKirjoittanut Heperse » 7.12.2008 3:41

Tuleeko siitä mitään jos jää teharin kaa kiinni kytille? Ostan masai:hin putken et tulis paremmat äänet.Ja jos tulee sakot minkä kokoset ne voi olla?
Johnsson
Pyörä:
kasawika, 300ec
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.8.2006 12:43

ViestiKirjoittanut Johnsson » 7.12.2008 4:45

Harvemmin poliisit kiinostuneita kevareiden tehoista, etenkään nelitahtisten. Putken vaihdolla et kuitenkaan saa tehoa niin paljoa, että menisi pahemmin yli 15 hv:n. Sakon voi kuitenkin saada, jos ei käy muutoskatsastamassa putkea.
^_NiKo_^
Liittynyt:
31.3.2008 14:39
pro circuit

ViestiKirjoittanut ^_NiKo_^ » 7.12.2008 20:41

onko pro circuitin putki sm hussessa millainen?
-^ktm^-
Liittynyt:
28.9.2008 14:13

ViestiKirjoittanut -^ktm^- » 9.12.2008 11:44

Johnsson kirjoitti:Harvemmin poliisit kiinostuneita kevareiden tehoista, etenkään nelitahtisten. Putken vaihdolla et kuitenkaan saa tehoa niin paljoa, että menisi pahemmin yli 15 hv:n. Sakon voi kuitenkin saada, jos ei käy muutoskatsastamassa putkea.


kuka pelle kävis muutoskatsastamassa jos on virittäny :D
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 9.12.2008 19:16

-^ktm^- kirjoitti:kuka pelle kävis muutoskatsastamassa jos on virittäny :D

Joku joka haluu ajaa laillisesti. Ei ne tehot kuitenkaan nelareissa tehareilla yli 11kw:n nouse ja noisekillerillä varustettunahan putki on hyväksytty. Samat säännöt näihin piikkeihin pätee ku isoihin prätkiinki noitten putkien suhteen. Vaihtaa saa, kunhan ei rekisteröintiluokka muutu. Jos putken mukana tulee hyväksyntätodistukset ja tehomittaukset putkimuutoksilla ni siitä vaan.
Kettu kuittaa.
-^ktm^-
Liittynyt:
28.9.2008 14:13

ViestiKirjoittanut -^ktm^- » 10.12.2008 23:01

meinaatko siis jos kevarissa on jo vakiona se 11kw että niihen ei saa puskettua lisää tehoa tehareilla tai yleensäkkään millään konstilla.. ? :s
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 10.12.2008 23:23

-^ktm^- kirjoitti:meinaatko siis jos kevarissa on jo vakiona se 11kw että niihen ei saa puskettua lisää tehoa tehareilla tai yleensäkkään millään konstilla.. ? :s

puhuttiin nelareista! niihin ei saa teharilla oikeastaan yhtään tehoa. ehkä vähä väännössä kuulemma huomaa.
Skipidiveinau
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 11.12.2008 0:56

-^ktm^- kirjoitti:meinaatko siis jos kevarissa on jo vakiona se 11kw että niihen ei saa puskettua lisää tehoa tehareilla tai yleensäkkään millään konstilla.. ? :s

Öö, millään konstilla? Saathan sä vitusti tehoa, jos lykkäät hyrskyttimen pytyn kylkeen ja käytät kantta ammattilaisella. Et sä sillä putkellakaan saa käytännössä mitään lisätehoa nelarikevariin, varsinkaan kun siellä päässä on se hyväksynnän ehto - noisekiller. Ja ne "täydet 11kw" on usein 10-10,6kw, joten yli 11kw on vaikee kyllä putkee vaihtamalla päästä, kun vielä tiedetään että valmistaja ilmottaa tehot lähes poikkeuksetta yläkanttiin. Sen jälkeen uskon toisin, ku joku ostaa teharin nelariin ja käy penkittämässä pyörän noisekillerillä varustettuna ja saa tulokseks yli 11kw koneelta. Semmosta ei saa muutoskatsastettua.

Putken mukana yleensä tulee kasa lippulappusia, myös kopio dynovedosta ko. putkella. Näistä ilmenee, ettei tehot nouse yli 11kw, ja putken voi tämän lapun ja hyväksyntätodistuksen kanssa muutoskatsastaa.
Kettu kuittaa.
Terzon
Pyörä:
Suzuki Rm250 -00
Paikkakunta:
Jalasjärvi
Liittynyt:
4.11.2007 23:26

ViestiKirjoittanut Terzon » 12.12.2008 4:25

Kukaan tehnyt nsr 01vm niin itte pakoputkea et on littee mallista tehny eli piirretty suoraa pelliin sivulta litistettyna se putki oikein mittoineen sit hitsannu saumat kii ja paisuttanu sen pyöreeksi?=
ZirmA
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
30.10.2007 12:29

ViestiKirjoittanut ZirmA » 20.12.2008 14:39

Mikä putki on paras Husseen? Dep?
jocke-
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
22.5.2006 15:49

ViestiKirjoittanut jocke- » 20.12.2008 19:31

ZirmA kirjoitti:Mikä putki on paras Husseen? Dep?


Riippuu aivan kuskista, eri putkissa eri tehoalueet. Dep ja Rino ovat ainakin suuressa suosiossa :)
Huom! EN myy enää Talonin rattaita tai RK'n ketjuja.
vesku151
Pyörä:
Kawasaki kdx
Liittynyt:
8.6.2008 15:36

ViestiKirjoittanut vesku151 » 24.12.2008 1:06

Vaikuttaako tehari paljonki ku tällä hetkellä on kuriton vakioputki ja vapariänkkä ja kyseessä on DT125R aattelin hommata athenan tai debin