Vespumppu pyöri ku vaihe päällä rengasta hipelöi, ei tullu vaahtoo eikä kuplia jäähytinnestesäilijöstä..
E2: Kun antaa paikallaan vähän jenkua ni se pinta hupenee ja palaa sit takasin, kun jäähytinnestesäilijön korkin ottaa pois? Kuuluuko tehä näin? Ja se letku joka lähtee sylinterin kanteen siitä ni se ainaki on ihan tulikuuma ajon jälkeen..
Elikkä viimenen vaihtoehto termari? Ja onko se välttämättä paskana vai voiko olla vaan jumissa tms.
Tarkotuksena 100km reissu perjantaina, liekköhän pitää lämmöt niin alhaalla ettei kiehu..
E: Pitihän sen vesipumpun rattaan ollakkin jäykkä? Ja tarvisko muuta ku vaan se kolmionmuotonen kansi veke vai oisko se siipirataski pitäny heivata siitä?
AAAPUVVA
OSTETAAN: Honda NSR vähän ajettu etujarrulevy (jossa ei klappia kiinnikkeissä) ja suhteellisen ehjä etupleksi. + matkustajan jalkatappi+runko, vasen.