Rokkijumalaz kirjoitti:Mikäs nyt on kun husse polttelee lämpövaloa keuliessa? Palaa aina noin sekunnin kerrallaan aina välillä kun yrittää epätoivoisesti repiä keulaa ilmaan. Pytty tai kansi eivät vaikuttaneet hirveän kuumilta, käsin pystyi koskemaan. Ongelma ilmeni myös n.60 vaihdissa tasakaasulla isolla vaihteella. Onko vain jokin tyyppivika vai pitääkö huolestua?
Ja tuohon tuorevoiteluasiaan haluaisin myöskin selvyyttä, olen nyt ajanut tuorevoitelulla + 1% seokset tankissa (jotta ei tarvitse aina välttämättä olla öljypulloa matkassa) mutta yleinen mielipide taitaa olla joko tai. Eli uskaltaako tt-pyörää pitää ihan pelkästään tuorevoitelun varassa vai pitäisikö siirtyä kokonaan seosvoiteluun? Nyt vaikuttaa kyllä että öljyä olisi aivan liikaa seoksessa. Pyörähän on vuosimalliltaan 2010 ja sähköt pelittävät hyvin joten uskoisin tuorevoitelun kestävän.
Ei se kone oikeasti lämpene, vaan sähköissä on joku vika. Katso onko se lämpöanturin johto hyvin kiinni siinä kannen päällä. Ja kyllä voi pitää TT:na tuorevoitelun kanssa kun se on siihen suunniteltukkin.
[X] M 15.4.11 [X] A1-harkat 27.4.12 [X] A1 18.7.12 [X] kilvelle [X] lipalle [X] ympäri [X] sakot [X] kortin menetys