Cagiva Mito viritys/tekniikka

Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 11.5.2008 17:56

sumoline kirjoitti:itellä olis makaroniohjukses tämmösiä palikoita: Gilardoni#1, MikuniTM35, tehtaan paras kisaputki hiilikuitupöntöllä(tehtaalta tullessaan lawson replicassa), boyesenit, 200h kansi, 1-renkainen tasapäämäntä, parempi sytytys. huipuista en tiiä ku en oo vielä päässy kokeilemaan :/ ja piisaakokaa tuo kakkivan mittari näyttämään mitä se menee :D
Ei se mikään tykki ole, mitä gilardonia tarkoitat?

E: ja mikäli tarkoitit tätä galleriassasi näkyvää putkea, niin näyttäisi uhkaavasti tavalliselta lawson mk2 miton putkelta mikä toimii eräänlaisena kuristimena ;)
Gose
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
24.4.2007 22:23

ViestiKirjoittanut Gose » 19.5.2008 12:43

Kuinkas toi kone kestää ku mito on nytte tt ja pääsuutin on 120, mutta tyhjäkäynti on vakio eli 55?

Hukkaputki myös tukittu ja ilmaputsari vakio reiät otettu pois.

Nyt kiinnostaski tietää et kuinka toi kone ny kestää vai kannattaako viä vaihtaa se tyhjäkäynti suutin isompaan?

Tollai ajellu oon nytte jonku 300km ja ainaki viä se o hyvi kestäny :D
topspeed
Liittynyt:
27.3.2007 18:03

ViestiKirjoittanut topspeed » 19.5.2008 22:57

kertokaas tän miton hyvät&huonot puolet kun olisin ehkä ostamassa tällaista..
ja paljoko pääsee TT:na?
OSTETAAN CPI:HIN HYVÄKUNTOINEN E-NOX!!
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 20.5.2008 7:03

http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito
lindell91
Liittynyt:
14.4.2007 10:11

ViestiKirjoittanut lindell91 » 20.5.2008 14:32

hei auttakaas kaverit vähän?mikä on vikana kun mito leipo:D kun pytty ja kaikki mäntä iha näkemiin:D mut siis homma nimi oli se että kaikki jäljet oli tullu imupuolelle?Kaveri epäili että olisko mennyt kiertokangen neulalaakeri?saako mitoon uutta neulalaakeria pelkästää ja mistä sais halvalla vakiopytyn eikä haittaa vaikka olis vähä käytettykin?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 20.5.2008 15:05

Säädöt varmaan oli paskasti, joko öljypumpun tai sitte liian laihalla.

Jos vm.98-07 niin kyseleppä pyttysettiä joko ojatalolta tai geiwizistä tai vaikka maahantuojalta.
tarzan91
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
22.1.2007 18:56

ViestiKirjoittanut tarzan91 » 20.5.2008 23:51

Ostin itelleni gilardoni 1# 66650e pytyn mis on pikkanen viiru mikä vaatii paikkauksen ja pinnotuksen...

Niin aattelin sit kysyä et:
1. Mihin kannataa lähettää pinnotettavaks?

2. Mikä mäntä kannattaa ostaa? (siis merkki?)

3. Ja onko jollain 200H kantta myydä?

Kiitoos jo etukäteen!
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 20.5.2008 23:53

tarzan91 kirjoitti:1. Mihin kannataa lähettää pinnotettavaks?

Geiwizille.
tarzan91 kirjoitti:2. Mikä mäntä kannattaa ostaa? (siis merkki?)

Asso Werke.
tarzan91 kirjoitti:3. Ja onko jollain 200H kantta myydä?

Käyttäjältä "ojatalo" kannattaa kysyä.
tarzan91
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
22.1.2007 18:56

ViestiKirjoittanut tarzan91 » 21.5.2008 23:48

Jees... kiitti...
|Kossu -.^
Liittynyt:
23.10.2006 23:53
huiput

ViestiKirjoittanut |Kossu -.^ » 24.5.2008 20:05

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/32028
tässä cagiva-pojille vähän ihmeteltävää... :d
jikolo
Liittynyt:
20.10.2005 20:42
Re: huiput

ViestiKirjoittanut jikolo » 25.5.2008 21:04

|Kossu -.^ kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/310355/cat/32028
tässä cagiva-pojille vähän ihmeteltävää... :d


Niimpä: "Kuvaa ei löytynyt tietokannasta!"
ojatalo
Paikkakunta:
Himanka
Liittynyt:
11.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut ojatalo » 25.5.2008 21:07

Hi !

täs piakkoin saan myyntiin muutaman 200H kannen ja ainakin yhden jolly std'n alu äänärillä.
tiedustella saa soittamalla.

t.m
050-3757426
Bibo
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.9.2007 15:09

ViestiKirjoittanut Bibo » 25.5.2008 21:09

mikä on miton vakio välit?

mistä vois johtua et kun mitolla ajaessa tai siis kun ajaessa laittaa kytkimen pohjaan niin kuuluu semmmosta ulinaa.. uliiuliiululullililu..??
|Kossu -.^
Liittynyt:
23.10.2006 23:53
cts

ViestiKirjoittanut |Kossu -.^ » 25.5.2008 23:04

Noniin nyt mito asiantuntijille kysymys: Elikkäs mulla ei ole minun aikana mitossa toiminut pa-säätimet lainkaan ne on siis lukittu niistä vaijereista ylös. Mutta tänään kaveri väänsi virrat päälle ja kuulu semmosta ininää sit katottiin etmitäs helvettiä otettiin tankki auki ja kas kummaa cts moottori liikkui sitte otettiin kate pois ja säädettiin vaijerit sillai kuin ne kuulu no säätimet toimi vähän aikaa kunnes lakkas taas toimimasta. No kysyin sitten edelliseltä omistajalta että oliko sillä ne toiminu ja sano että oli toiminu mutta sitte oli jossain vaiheessa ruvennu tekee semmosta että välillä toimi ja välillä ei kunnes oli lakannu toimimasta kokonaan. Nyt olis kiva saada tietää että miten saisin nuo säätimet toimimaan jatkossa kokoajan eli mikä mahtaa vaivata se 3amppeerin sulake mikä suojaa sitä cts-moottoria oli ainakin ehjä mutta kertokaas nyt helkutin tarkasti mikä vois olla vialla? :(
kozzyvizzy
Paikkakunta:
Jyväskylän maalaiskunta
Liittynyt:
12.12.2007 15:53

ViestiKirjoittanut kozzyvizzy » 29.5.2008 15:09

Terve mieheen.

Menin tyhmyyksissäni ostamaan cagivan n90 pyörän :D nyt siihen pitäisi saada vähän ylimäärästä tehoa.

Ja olen sen verran ottanut selvää että tiedän että pöyörässäni on muuten sama moottori kuin freccia c12 pyörässä mutta omassani on 7 vaihdetta. ja olen kuullut että suurin osa miton osista käy myös tuohon c12 koneeseen.

Itse olen ajatellut 165 cc polinia mutta en ole varma mitä kaikkea minun täytyy tehdä moottorille että se kestäisi enemmän kuin 2 km. teho tavoite on noin 60 hv että viitsisittekö te järkevämmät avustaa minua osien kankinnassa.