Tomide kirjoitti:Johani kirjoitti:Tomide kirjoitti:Osaisko joku neuvoa että minne suuntaan lähen kaasaria säätämään, kun toimii ihan pintakaasulla sekä täyskaasulla ( ainakin kiihdyttäessä huippuja en ole kokeillu kun sisäänajossa). Kun lyö kaasun pohjaan se "yskii" hetken ja sit lähtee kiihtymään.
Neulaa lasket alaspäin, eli sokkaa ylös.
Laihimmalla jo.
Jos se yskii, niin laita neulaa rikkaammalle, mulla ainakin autto tohon yskintään.
Oli mulla omaakin asiaa. Eli ongelman nimi on se, että kierrokset jää leijumaan n. 3K:n kohille, mutta vain sillon, kun on ensin vetänyt piikille. Jos kierrättelee alle piikin, niin ei jää. Lämpimällä koneella ei myöskään tahdo käydä tyhjäkäyntiä. Tai kyllä sen saa pysymään tyhjäkäynnillä, kun ilmaruuvia avaa tarpeeksi, mutta silloin taas booaa nopeasti kaasua avatessa. Pitäisikö sinne heittää sitten ihan helvetin iso tk-suutin? Vakiona siinä oli 55, nyt 65. Kaasari on 125 CR:stä, siinä ilmeisesti toiminut tolla 55:lla.