Tuli tuo männänvaihto tosiaan suoritettua tuohon -04 vuoden RS:ään, mutta nyt kun tänään koitin laittaa käyntiin niin eipä hurahda. Tulpan reiästä jos pistää bensaa niin käy sen aikaa mitä sylkässä riittää se bensa, mutta sitte sammuu. Ryypylläkään ei lähde. Mikähän voi olla?
Mistä mahdollisesti huomaa että olis jäähdtinnesteet menny sylkkään? just tunti sitten valuttelin nesteet sisään eikä pinta oo vielä vajonnu säiliössä, eikä pakokaasustakaan kerkiä näkemään onko se valkosta kun ei käy kun pari sekuntia.
Hjälpa mig!
E: Lähtihän se käyntiin! Piti laittaa tulpanreiästä bensaa vähän enempi ja pyöräyttää konetta pari kierrosta niin sitten lähti. Nyt vaan tyhjäkäynnillä vähän vaeltaa noi kierrokset, mikäs siinä oikein on?
Kaasarin säädöt on samat kun ennenkin kesäisin ja silloin kävi tyhjäkäyntiä n. 1400rpm, mutta nyt hamuilee siinä 2000rpm paikkeilla ja alkaa hetken päästä nousemaan sinne +3000rpm eikä tule alas kuin ryypyllä.
Tää kaasarin henkimaailma on ollu aina se vihoviimenen juttu mulle, kun tuntuu että vaikka kuinka säätämällä säätää niin ei natsaa kohdilleen. Olisko joku teistä senverran ystävällinen että heittäis vinkkiä?
E2: Kokeilin sitä imuvuodon selvitys-kikkaa, että kierroksia ja sitten tyhjäkäynti kokonaan pois niin pitäs sammua kun päästää kaasun. Paskat se mihinkään sammunu, oli tk-ruuvi hyvin monta kierrosta auki ja silti kävi tyhjää yli 2000rpm. Uudet tiivisteet laitoin männänvaihdon yhteydessä siihen läppärungon ja sylkän väliin, mutta siinä imukaulan ja läppärungon välissä oli semmonen muovilevy jossa o-rengas tiivisteenä. arvatenkin noista jompi kumpi sitten kusee? tiivisteliimaa väliin? vai voiko olla sylinterin alatiiviste joka tuon aiheuttaa?
Apuja nyt kaivattais tosi nopeeta kun pyörä menee ens viikonloppuna uudelle omistajalle eikä sitä paskana voi myydä!