ouzei kirjoitti:Mitään väliä, jos heittää ton "resonanssisäiliön" pois, vie arvokasta tilaa ja muutenkin vähän vuotaa ja sit keksii jonkun tulpan sen paikalle siihen imukaulaan?
ouzei kirjoitti:Mitään väliä, jos heittää ton "resonanssisäiliön" pois, vie arvokasta tilaa ja muutenkin vähän vuotaa ja sit keksii jonkun tulpan sen paikalle siihen imukaulaan?
NO_ANIME kirjoitti:Mikä voi detsissä olla kun ei kutosella taho jaksaa kiertää? Vitosella helposti sataseen mutta kutosella jaksaa vetää vaan jos huudattaa vitosen sinne yli sataseen ja sit vast vaihtaa? Kyseessä vm. 1998 DT 125 R, tekniikkana Gianelli ja 32mm kaasari, hiilikuituläpät, YPVS säädetty ja lyhyemmät välit (en muista mitkä) eli pitäs kyllä jaksaa kiertää loppuun asti helposti?