Youtubessa on paljon videoita joissa näytetään kun YPVS toimii oikein.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Sambuz kirjoitti:Missä vika kun ajan normaalia kaupunkiajoa niin lämmöt on vähän reilu puolessavälissä, ei kai sen niin korkeella pitäs olla? Voiko muuten ypvs toimia väärinpäin, siis sillon kun pitäs olla auki niin on kiinni ja toisinpäin, eli olisi laitettu väärinpäin?
artzka kirjoitti:Sambuz kirjoitti:Missä vika kun ajan normaalia kaupunkiajoa niin lämmöt on vähän reilu puolessavälissä, ei kai sen niin korkeella pitäs olla? Voiko muuten ypvs toimia väärinpäin, siis sillon kun pitäs olla auki niin on kiinni ja toisinpäin, eli olisi laitettu väärinpäin?
Jokainen nestekone lämpeää tuolleen hitaassa tai pätkittäisessä ajossa, eli ei mitään hätää paitti jos alkaa kiehumaan.
Käsittääkseni ypvs ei voi laittaa väärin päin?
hitaassa ajossa ypvs on "kiinni" ja kun kierrokset nousee yli 6000-7000rpm niin se aukeaa ja naukasee piikin.
KeKeijo kirjoitti:ja vielä edellisee viestii liittyen, ihmetyttää ku on: ypvs,tehari,190 mut siltikkää ei tunnu ottavan piikkiä oikee ensinkää... oisko tietoo mikä mättää tai miten sais pelittämää?
artzka kirjoitti:KeKeijo kirjoitti:ja vielä edellisee viestii liittyen, ihmetyttää ku on: ypvs,tehari,190 mut siltikkää ei tunnu ottavan piikkiä oikee ensinkää... oisko tietoo mikä mättää tai miten sais pelittämää?
YPVS ei toimi oikein?
Mulla oli aluksi vaijerit ristissä ja ei tuntunut pikkiä ottavan, laitoin ne sitte oikein ja vakioputken kanssa naukuu piikkiä kunnolla.