N|ba kirjoitti:Hei.!
Oon kuullut tällasta juttua että KTM:N vanhoissa LC2 koneissa olis yamahan valmistama tekniikka?!?...
-Zone- kirjoitti:N|ba kirjoitti:Hei.!
Oon kuullut tällasta juttua että KTM:N vanhoissa LC2 koneissa olis yamahan valmistama tekniikka?!?...
Ainakin omien tietojeni mukaan, huhu pitää paikkansa. Kone on DT125R kone, mutta sähköstartilla. Joitain pieniä eroavaisuuksia oli, kun asiaa itsekkin joskus tsekkasin. Ulkoiset erot ovat hyvin pieniä.
KTM : http://www.125er-forum.de/attachments/1 ... c01284.jpg
DTR : http://www.125er-forum.de/attachments/1 ... c00824.jpg
sillisormi kirjoitti:meikällä on tommonen dt -91. ongelma on semmonen että rupes kuseen tota bensaa kaasarin ylivuotoletkusta. perseestäku pitää pistää aina ajon jälkeen syöttö kiinni ja muutenki ruennu ajon aikana sammumaan itestään eikä lähe hyvin käyntiin. kohon oon kattonu ja puhistin sen kaasarin ns. alakammion eikä auttanu mitään.. mikähän tossa on?
dai kirjoitti:Mites toimisi 2-tahdin turbotus? Muistelisin, että ei toimisi. Joku voisi läjäyttää tähän jotain faktaa kun haullakaan en löytänyt vaikka muistan, että on ollut kyllä puhetta.
johani kirjoitti:dai kirjoitti:Mites toimisi 2-tahdin turbotus? Muistelisin, että ei toimisi. Joku voisi läjäyttää tähän jotain faktaa kun haullakaan en löytänyt vaikka muistan, että on ollut kyllä puhetta.
Mahdollistas mutta ite en ainakaan siihen hommaan ryhtys. paljo mielummin se 4 tahtinen siihen turbotukseen.
dai kirjoitti:Mites toimisi 2-tahdin turbotus? Muistelisin, että ei toimisi. Joku voisi läjäyttää tähän jotain faktaa kun haullakaan en löytänyt vaikka muistan, että on ollut kyllä puhetta.