Zuikkamies kirjoitti:noh, katoppa onko siinä luistissa sitä viistettä siinä alapäässä mitä vasten tk-ruuvin kärki pitäis tulla. Ja onko koko kaasarissa edes reikää sille tyhjäkäynnin nopeusruuville?
Noista suuttimista niin itellä mikuni Tm38 kaasarissa WR tekniikan kanssa 420 pääsuutin nyt kiinni ja on vähän liian iso, jopa -5 / -10 pakkasille, kesäksi isken varmaa 400 ps kiinni
Ei ole luistissa viistettä enkä huomannu et olis ollu paikkaa tk ruuville. Eli kai se on pakko koittaa säätää tyhjäkäyntiä vaan kaasuvaijerista. Laitoin nyt 390 pääsuuttimen, toimii hyvin eikä jää kierroksetkaan leijumaan. 400 suutinta vois koittaa vielä ettei vaan kävisi laihalla. Huomattavasti paremmin vetoja tuli lisää ja alavääntö parani reippaasti. Bensaakaan ei tunnu kauheesti enempää vievän.