Rave 2

kelsari

ViestiKirjoittanut kelsari » 3.4.2006 18:37

osaako tollasen koota jos sellasen nyt ostan, vai onko täällä jossain ohjeet?

T.tietämätön:D
Suzuki - Way of life
Narre

ViestiKirjoittanut Narre » 3.4.2006 22:23

siis mulla jäi epäselväksi nämä jutut:voiko sen reiän porata niin että sylinteri on paikallaan?Mihinkä se reikä tulee?Ja kuinka vaikea homma kokonaisuudessaan?????
Se mikä ei tapa sattuu niin s**tanasti!!
erkkil

ViestiKirjoittanut erkkil » 3.4.2006 23:22

Voihan sen reijän porata pytty paikoillaankin, mutta itse ottaisin irti, ettei vahingossakaan menisi silppua koneeseen. Reijän paikan näet tiivisteestä, joka tulee raven mukana. Jutuista päätellen ei voi olla vaikee homma, mutta jos on peukalo ihan keskellä kämmentä niin sitte mieti kaks kertaa.

feikkiedit. tuleeko tuolta kartshopista jotain vahvistusta sähköpostiin sitten, kun lasku on maksettu?
"It´s not the coffee in my kitchen, it´s the dead nigger in my garage."
miksu-

ViestiKirjoittanut miksu- » 4.4.2006 7:58

erkkil kirjoitti:Voihan sen reijän porata pytty paikoillaankin, mutta itse ottaisin irti, ettei vahingossakaan menisi silppua koneeseen. Reijän paikan näet tiivisteestä, joka tulee raven mukana. Jutuista päätellen ei voi olla vaikee homma, mutta jos on peukalo ihan keskellä kämmentä niin sitte mieti kaks kertaa.

feikkiedit. tuleeko tuolta kartshopista jotain vahvistusta sähköpostiin sitten, kun lasku on maksettu?

Ei tainnu tulla vahvistusta.
luuta

ViestiKirjoittanut luuta » 4.4.2006 11:05

Lähteekös se kauhee alakierrosten tehovaje(pyörässä pelkkä kuriton putki) ku tuollasen iskee kiinni?

kuulemma kamalaa ajaa pitkä matka tuollaisella ku mulla on :D
There's no life like nolife.
-Ap-
Pyörä:
Ninja 10R. KTM SX

ViestiKirjoittanut -Ap- » 4.4.2006 13:26

luuta kirjoitti:Lähteekös se kauhee alakierrosten tehovaje(pyörässä pelkkä kuriton putki) ku tuollasen iskee kiinni?

Jos sulla on tällä hetkellä laippa poissa/nostettu niin ravella saa alavääntöä.

Onko kellään ollut RS:ässä ravea ja rave2:sta ja huomasitko huomattavia eroja laitteiden välillä?
Sieni

ViestiKirjoittanut Sieni » 4.4.2006 13:33

-ProX- kirjoitti:
luuta kirjoitti:Lähteekös se kauhee alakierrosten tehovaje(pyörässä pelkkä kuriton putki) ku tuollasen iskee kiinni?

Jos sulla on tällä hetkellä laippa poissa/nostettu niin ravella saa alavääntöä.

Onko kellään ollut RS:ässä ravea ja rave2:sta ja huomasitko huomattavia eroja laitteiden välillä?

Mulla on ollu, eroja ei muuta huomannu, paitsi rave 2:lla jäi ihan tosipieni röpötys siihen ennen piikkiä, olis pitänyt olla se säätö 2 naksahduksen välissä et olis ollu täydellinen. Mut ei mitään merkittävää eroa, ja voihan sen saada ihan täysin säätoihinkin jos sattuu onnistumaan.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Narre

ViestiKirjoittanut Narre » 4.4.2006 19:55

miksu- kirjoitti:
erkkil kirjoitti:Voihan sen reijän porata pytty paikoillaankin, mutta itse ottaisin irti, ettei vahingossakaan menisi silppua koneeseen. Reijän paikan näet tiivisteestä, joka tulee raven mukana. Jutuista päätellen ei voi olla vaikee homma, mutta jos on peukalo ihan keskellä kämmentä niin sitte mieti kaks kertaa.

Ei tainnu tulla vahvistusta.

Ei tullu ei!!
Se mikä ei tapa sattuu niin s**tanasti!!
Silversport

ViestiKirjoittanut Silversport » 5.4.2006 14:58

onko tuo rave2 vaikea saasa säätöihin? ja onko jollain ollu -03 rs , jossa tyhjennetty putki ja rave, jos on niin millä säädöillä pelas parhaiten? Ja kuinka paljon tuo isompi kaasari auttaa , paljonko tehoja sen kanssa ja paljon ilman(jos rave ja tt-putki) ?
Damo

ViestiKirjoittanut Damo » 6.4.2006 8:40

Silversport kirjoitti:onko tuo rave2 vaikea saasa säätöihin? ja onko jollain ollu -03 rs , jossa tyhjennetty putki ja rave, jos on niin millä säädöillä pelas parhaiten? Ja kuinka paljon tuo isompi kaasari auttaa , paljonko tehoja sen kanssa ja paljon ilman(jos rave ja tt-putki) ?

Veikkaisimpa että RAVE2 tulee edukseen parhaiten kun laitat isomman kaasarin (34mm), varsinkin jos sulla on vielä tehari. Yksi ropari mulle sano, että RAVE2 on isomman kaasarin kanssa ihan ehdoton, että veikkaisimpa ison kaasarin tuovan tehoa aika mukavasti. Loppupeleissä varmaan ajomukavuutta lisäävä tekijä jos isomman kaasarin laitat. Varmasti vääntää vähän paremmin ja huippuja voi tuoda.
Silversport

ViestiKirjoittanut Silversport » 6.4.2006 12:38

miten tuo tilaus tuolta kartshopista onnistuu ku ei ymmärrä saksaa alkuunkaan.. Voisko joku joka on tilannu niin laittaa tiedot...
miksu-

ViestiKirjoittanut miksu- » 6.4.2006 13:57

http://babelfish.altavista.com/
Käytä tota kääntämiseen.
kelsari

ViestiKirjoittanut kelsari » 6.4.2006 16:08

Silversport kirjoitti:miten tuo tilaus tuolta kartshopista onnistuu ku ei ymmärrä saksaa alkuunkaan.. Voisko joku joka on tilannu niin laittaa tiedot...

tilaatko mullekin;)? missä päin suomea asut?

jos ostaa suomesta niin tuleeko esim. englantia sisältävää asennuskirjaa tms..?
Suzuki - Way of life
kelsari

ViestiKirjoittanut kelsari » 11.4.2006 19:47

kun ostaa tollasesta karting-paikasta niin eikös se ole joku max-luokka missä ne käyttää tuollasia?
Suzuki - Way of life
GrayFox

ViestiKirjoittanut GrayFox » 11.4.2006 21:01

mistä voi hankkia sen raven??? vittu ku en tajuu saksaa enkä osaa tilata sieltä :D