osaako tollasen koota jos sellasen nyt ostan, vai onko täällä jossain ohjeet?
T.tietämätön:D
T.tietämätön:D
Suzuki - Way of life
erkkil kirjoitti:Voihan sen reijän porata pytty paikoillaankin, mutta itse ottaisin irti, ettei vahingossakaan menisi silppua koneeseen. Reijän paikan näet tiivisteestä, joka tulee raven mukana. Jutuista päätellen ei voi olla vaikee homma, mutta jos on peukalo ihan keskellä kämmentä niin sitte mieti kaks kertaa.
feikkiedit. tuleeko tuolta kartshopista jotain vahvistusta sähköpostiin sitten, kun lasku on maksettu?
luuta kirjoitti:Lähteekös se kauhee alakierrosten tehovaje(pyörässä pelkkä kuriton putki) ku tuollasen iskee kiinni?
kuulemma kamalaa ajaa pitkä matka tuollaisella ku mulla on
-ProX- kirjoitti:luuta kirjoitti:Lähteekös se kauhee alakierrosten tehovaje(pyörässä pelkkä kuriton putki) ku tuollasen iskee kiinni?
kuulemma kamalaa ajaa pitkä matka tuollaisella ku mulla on
Jos sulla on tällä hetkellä laippa poissa/nostettu niin ravella saa alavääntöä.
Onko kellään ollut RS:ässä ravea ja rave2:sta ja huomasitko huomattavia eroja laitteiden välillä?
miksu- kirjoitti:erkkil kirjoitti:Voihan sen reijän porata pytty paikoillaankin, mutta itse ottaisin irti, ettei vahingossakaan menisi silppua koneeseen. Reijän paikan näet tiivisteestä, joka tulee raven mukana. Jutuista päätellen ei voi olla vaikee homma, mutta jos on peukalo ihan keskellä kämmentä niin sitte mieti kaks kertaa.
feikkiedit. tuleeko tuolta kartshopista jotain vahvistusta sähköpostiin sitten, kun lasku on maksettu?
Ei tainnu tulla vahvistusta.
Silversport kirjoitti:onko tuo rave2 vaikea saasa säätöihin? ja onko jollain ollu -03 rs , jossa tyhjennetty putki ja rave, jos on niin millä säädöillä pelas parhaiten? Ja kuinka paljon tuo isompi kaasari auttaa , paljonko tehoja sen kanssa ja paljon ilman(jos rave ja tt-putki) ?