Honda NSR 125 viritys/tekniikka

LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 4.9.2012 21:28

Eli oot kokeillu pyörää säätöihi 175 suuttimella ja peals jotenkute ja sit laitoit 350 suuttime ja pelas silläki jotekute, mitä jos ees yrittäsit säätää tota pyöää kohillee, ettei tuu kallista remppaa eteen. Ja kyl tos jollys on selkeesti rajumpi piikki, koha saat säätöihi. Mutulla vedän että toi 175 on naurettavan pieni, koska mikunin suutin on noin dellorto kertaa kaksi.
Niqooo
Pyörä:
Monkey -98, 110cc Pitbike, 125cc Nsr, 600cc PC25
Liittynyt:
30.11.2011 21:24
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Niqooo » 4.9.2012 21:53

Pyörässä oli ennen teharii tuo 175suutin jolla pelas hyvin. Kokeilin sitten sillä samalla tuota teharii, vähän vaan että mimmoset äänet jne.. Tallista löytyi 350 suutin ja lähin sitä kokeilemaan siinä toivossa, että löytäisin aivan liian ison suuttimen (josta lähteä pienentämään). 350 suutin kyllä alkoi kastelemaan tulppaa tiuhaan tahtiin. Käytin myös 250 suutinta paikallaan ja neulasta äärirajat läpi mutta ei vakuuta.. Tulppa ei kyllä enää kastunut. Mitenkäs tuo pa-säädin? eihän se voi olla vakioputken jäljiltä suotuisa teharille?? Otanko siis pois vai jumitanko vai mitä? Ja oiskohan järkevää vakio 28 kaasarii kokeilla.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 5.9.2012 22:24

Ite lähtisin säätämään vakiokaasarille sopivaksi, voi löytyä paljo helpommin säädöt.
Thejuti
Pyörä:
Honda NSR 180cc
Paikkakunta:
Koria
Liittynyt:
7.9.2011 23:03
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Thejuti » 7.9.2012 15:13

Mikuniinhan menee paljon isommat suuttimet kuin esim dellortoon itsellä oli 38mm mikunissa 410 suutin.. olisikohan jollyn putki kuinka paljon parempi kuin giannelli 180cc malossille :P siankelli ottaa 8500rpm piikin. on kyllä helvetisti alavääntöjä tuolla malossilla :)
Niqooo
Pyörä:
Monkey -98, 110cc Pitbike, 125cc Nsr, 600cc PC25
Liittynyt:
30.11.2011 21:24
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Niqooo » 27.9.2012 21:15

Nyt alan olla hajulla oikeen kokosista suuttimista.. Missä vikaa, kun ei kierrä yli 10k? Kiertäähän se sit tarpeeks isolla vaihteella.. Pitäs vissiin lähemmä 13k vinkasta.
Itsellä suuret epäilykset pakoaukonsäätimen suhteen. Eihän se millään voi samoilla säädöillä mitä vakioputkelle tulee olla, niin antaa parasta tehoa teharilla??
E: tehopiikki alkaa jossain reilu 7k ja 9k ois aika vaihtaa vaihdetta mut kiertäs vielä vähän..
Nikooooh
Pyörä:
Honda NSR -02
Liittynyt:
19.4.2012 23:28
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Nikooooh » 28.9.2012 15:27

Nikooooh kirjoitti:
Nikooooh kirjoitti:Vittu tää pyörä lahoaa käsiin. Tällä kertaa sähköstartti. Hiilet kun vaihdoin ja paikkoja putsasin startista ei nyt enää mystisesti jaksakaan pyörittää starttia kunnolla, vaikka on akku täynnä. Ja kun kokeilin ihan huvikseen kun purin uudestaan starttia, startata ilman että on magneetonkotelo paikallaan, jaksoi pyörittää taas täydellisesti. Mikäs voisi olla nyt taas? Mitä tehdä?


Sama ongelma vielä ja pyörä myynnissä joten olisi mukava saada toimimaan ettei ton takia ala ihmiset tinkimään.. Joku tietää jotain? Lisätään nyt vielä tähän että joskus lähtee pyörimään kunnolla mutta tällöin ei taas mitään toivoa että starttaisi., Muuten pyörii noin sekunnin ehkä ja pitää sekunnin tauon eikä käynnistä..
Niqooo
Pyörä:
Monkey -98, 110cc Pitbike, 125cc Nsr, 600cc PC25
Liittynyt:
30.11.2011 21:24
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Niqooo » 28.9.2012 16:41

Kasausvirhe, kosketus häikkää?
Nikooooh
Pyörä:
Honda NSR -02
Liittynyt:
19.4.2012 23:28
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Nikooooh » 28.9.2012 17:28

Niqooo kirjoitti:Kasausvirhe, kosketus häikkää?


Kasausvirheeseen en jaksa uskoa mutta kosketushäiriötä voi olla, sillä välillä pitää tuota virtajohtoa jossa siis on kiinni toinen hiilistä, liikutella ulkoapäin että edes pyörähtää. Jos näin sattuukin olemaan niin kosketushäiriö on tuossa mutta mites sen korjaa? Vaikka kuinka sitä hiplaillut niin ei ole vain kunnolla alkanut pyörimään.

Kerta uudemman ja vanhemman nassen melkeen kaikki koneen osat käy toisiinsa niin käykö vanhemman nsr:än startti uudempaan?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 29.9.2012 15:53

Pitäs käydä, ainut mikä voi olla eroa ni se startin virtajohto, mut äkkiäkkös sen vaihtaa. Siis jos liitin ei käy.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 29.9.2012 22:28

Muistaakseni virtajohtokin on samanlainen. Mutta tosiaan äkkiäkös sen vaihtaa jos ei ole :)
Anttooni
Liittynyt:
4.5.2011 19:15
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Anttooni » 29.9.2012 23:32

Osaisko joku sanoa mikä näsärissä on? Ei jaksa vääntää kutosella yli 7tuhannen kierroksilla. Voisko pakoaukon säädin olla huonosti säädetty ja miten se säädetään? :)
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 6.10.2012 17:32

Minkä koon mäntä nassen 25tkm ajettuun vakiosylinteriin?
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 7.10.2012 12:21

Osaako kukaan sanoa mistä saisi Jollymotoa nasseen, mieluiten alle 300€ hintaa?
peltsu
Liittynyt:
10.10.2012 20:20
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut peltsu » 10.10.2012 20:26

Tietääkö kukaan käykö -98 vuosimallin näsärin osat -00 näsäriin :|
isopasi
Pyörä:
skyteam monkey ja honda nsr
Paikkakunta:
saarijärvi
Liittynyt:
7.6.2012 19:49
Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut isopasi » 10.10.2012 21:24

Mihinkä menee magneeton kopan päältä lähtevä letku.