millä kierrosalueella kannattaa pysytellä kun sisäänajaa Polini 165cc?
--TjK-- kirjoitti:millä kierrosalueella kannattaa pysytellä kun sisäänajaa Polini 165cc?
--TjK-- kirjoitti:millä kierrosalueella kannattaa pysytellä kun sisäänajaa Polini 165cc?
Atech kirjoitti:_Nile kirjoitti:Miton putki on hyvä, etnenkin jos pyörä on muuten vakio.
Jo vakioputkella tehot ovat kohtuu korkealla, mutta tehoputkella yleensä vielä hitusen ylempänä. Tehonlisäys putkilla ainakaan muuten vakioon koneesen ei ole kovinkaan huomattava, ainoastaan piikki saattaa muuttua räväkemmäksi.
Mistä vuosimallista puhut? Ainakin tässä evo kakkoksessa on varsin matalalla tehot, huipputeho siellä 10-10,5k ja vetää laajalta alueelta.
S^X kirjoitti:Älä niitä kierroslukuja tuijota.
Tärkeintä on ettet rasita konetta liikaa=ajat liian isolla vaihteella jotta kierrokset pysyy alhaalla.
Eli vaihteleva ajo on se juttu.
Välillä voi hieman vedättää ja sitten taas himmailla.
Ajon jälkeen kannattaa myös antaa pyörän käydä tyhjäkäyntiä jonkun aikaan ennenkuin sammuttaa.
Oot visssiin jo ensi käynnistyksen tehnyt ?
Atech kirjoitti:Ei Cagiva ole mikään mopo joihin laitetaan halvimpia kaupan tarvikeputkia kiinni :// ja vielä tehon toivossa. Mielipidekysymys toki, mutta ite en korvais vakioputkeekaan tolla. Näkyy näitä mopotuunareita olevan taas liikkeellä kun kesä on tullu.
--TjK-- kirjoitti:joo ostin koko pyörän vasta eilen ja siinä oli jo osat kiinni. pytyllä ajettu noin 600km.
vai riittääkö tuo jo?
mikäs muuten on männänvaihtoväli siinä polini 165cc?
Atech kirjoitti:syö laakerit ilman kehittyneempiä toimenpiteitä