Kaasarit

Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 3.5.2010 10:50

Mistä mahtais johtua. Oli pyörä tossa viime yönä ilkivallan kohteena väänneltiin kilpiä vilkkuja yms kytkin vaijeri irrotettiin jne. No nyt on semmonen ettei pyörä ota enää kierroksia. toimii tyhjäkäynnillä mutta heti ku antaa kaasua booaa ja sammuu. Toimi siis vielä eilen illalla, mutta yön aikana tuli tommoseks. Olisko jotain mihin nää ilkivaltalaiset ois voinu koskee mikä aiheuttaa tommosta? Kokeilin uutta tulppaa, ei auta.

edit: ryyppy päällä pystyy kierrättää mutta silti toimii huonosti.

ps. en parempaakaan topiccia löytänyt
Juustus
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R -04
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
30.7.2008 1:03

ViestiKirjoittanut Juustus » 4.5.2010 9:48

Mikä olisi tehokkain tapa putsata kaasari, epäilen että pyöräni ongelmat johtuvat juuri kaasarin tukoksesta. Kerran sen jo putsasin, muttei se vieläkään toimi.
Kuvia uusista ja vanhoista ajopeleistä: Gilera SMT, Aprilia MX 125 ja CBR 600
Jorgeli
Liittynyt:
9.6.2009 16:54

ViestiKirjoittanut Jorgeli » 4.5.2010 16:33

Juustus kirjoitti:Mikä olisi tehokkain tapa putsata kaasari, epäilen että pyöräni ongelmat johtuvat juuri kaasarin tukoksesta. Kerran sen jo putsasin, muttei se vieläkään toimi.

TEHOKKAIN tapa varmaa olis ultraäänipesu, mut sitä nyt ei voi tehä ku jollain ammattilaisilla.

power upp kirjoitti:
jerbona kirjoitti:Mihin päin säädän neulaa jos käy keskikierroksilla hieman laihalla?


rikkaat asuu ylhäällä köyhät alhaalla :D eli siis ylöspäin

Rikkaat asuu alhaalla ja köyhät ylhäällä ;) mutta siis sokkaahan sitä nostetaa nii se neula laskeutuu alemmas eli bensansaanti vähenee ja ku sokkaa lasketaa niin neula nousee ja tulee enemmän bensaa.
Tomide
Pyörä:
Masai 150cc
Paikkakunta:
Vantaa/hakunila
Liittynyt:
11.5.2009 18:51

ViestiKirjoittanut Tomide » 5.5.2010 21:24

Tomide kirjoitti:Mistä mahtais johtua. Oli pyörä tossa viime yönä ilkivallan kohteena väänneltiin kilpiä vilkkuja yms kytkin vaijeri irrotettiin jne. No nyt on semmonen ettei pyörä ota enää kierroksia. toimii tyhjäkäynnillä mutta heti ku antaa kaasua booaa ja sammuu. Toimi siis vielä eilen illalla, mutta yön aikana tuli tommoseks. Olisko jotain mihin nää ilkivaltalaiset ois voinu koskee mikä aiheuttaa tommosta? Kokeilin uutta tulppaa, ei auta.

edit: ryyppy päällä pystyy kierrättää mutta silti toimii huonosti.

ps. en parempaakaan topiccia löytänyt


Homma selvis jo, kun tyhjensin tankin ja huuhtelin vedellä ja annoin kuivuia niin alkoi tomimiaan :) oli nää ilkivallantekijät ilmeisesti kaatanut jotai tankkiin.
´Late
Pyörä:
ee oo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
13.4.2009 17:17

ViestiKirjoittanut ´Late » 27.5.2010 16:42

Kertokaa mulle missä pyörässä on dellorton vhsa 32mm kaasari vakiona( luultavasti joku 90-luvun laite)?
Ku pääs hajoo kassusta yks osa ja ei löydy enää kuvastoista mp-liikeistä mut varaosina saattas löytyy jos tietäs alkuperäisen mallin ja tilauksen kautta....
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 27.5.2010 17:20

Gilera sp01:ssä on ainakin. Tezari belgardassa muistaakseni myös.
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
mairkou
Liittynyt:
1.6.2010 17:26
yamaha tzr 50 (2010-2011)

ViestiKirjoittanut mairkou » 1.6.2010 17:35

mulle on tulos tollanen ens vuonna. mutta moitin kun ei ole tuota bensa valoa/mittaria.

sit kysymys kuuluu voikos tuohon tehä sen mittari sytseemin?
laittakaa linkkiä mist voisin sen mittarin ostaa ja sen rakenne kaavakkeen KIITOS!
Afterii
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2009 21:00

ViestiKirjoittanut Afterii » 1.6.2010 20:54

mairkou kirjoitti:mulle on tulos tollanen ens vuonna. mutta moitin kun ei ole tuota bensa valoa/mittaria.

sit kysymys kuuluu voikos tuohon tehä sen mittari sytseemin?
laittakaa linkkiä mist voisin sen mittarin ostaa ja sen rakenne kaavakkeen KIITOS!


jos otsikko on oikein niin kyse on moposta, tää on piikkipuoli, sorry vaan ;)
Vastausta kannattaa mennä kysymään tuonne mopopuolelle
Jukman
Pyörä:
EX: Yamaha DT 125-X
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
23.8.2008 17:00

ViestiKirjoittanut Jukman » 11.6.2010 21:09

Tossa kun vaihdettiin 32 mm mikuni 28:n tilalle, niin käyntiin laittaessa kierrokset nousee tappiin ja kun ryypyn laittaa päälle niin palautuvat suht normaaleiksi tyhjäkäyntikierroksiksi. Nyt pääsuuttimena luultavasti 260 tai 270, tk 30 ja neula keskimmäisessä lovessa. Auttaisiko pääsuuttimen suurentaminen. Kaasari siis on pyöreäluistinen.
Andhu
Pyörä:
Dt 125
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
28.2.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Andhu » 11.6.2010 21:40

Imuvuoto jossain.
sebazukowski
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.7.2007 18:45

ViestiKirjoittanut sebazukowski » 14.6.2010 0:06

Miten eroavat Mikunin TM28mm ja VM28mm?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 14.6.2010 12:09

sebazukowski kirjoitti:Miten eroavat Mikunin TM28mm ja VM28mm?


Googletin 10 sekunttia = tm liiteäluistinen ja vm pyöreäluistinen.
tumi93
Liittynyt:
28.8.2008 18:34
moro

ViestiKirjoittanut tumi93 » 15.6.2010 23:50

nyt olis vähän himot suurempaa kaasariin:;D ei kellää ois 32-35 kaasareit myynnis?
Juustus
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R -04
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
30.7.2008 1:03

ViestiKirjoittanut Juustus » 16.6.2010 0:04

tumi93 kirjoitti:nyt olis vähän himot suurempaa kaasariin:;D ei kellää ois 32-35 kaasareit myynnis?


Silmä käteen ja katselemaan http://www.motot.net/talli/osat/moottor ... tteet/k59/
Kuvia uusista ja vanhoista ajopeleistä: Gilera SMT, Aprilia MX 125 ja CBR 600
Afterii
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2009 21:00

ViestiKirjoittanut Afterii » 16.6.2010 1:41

Tuota, dt:n vakiokassust (mikuni 28mm litteeluistinen)
Avasin tuossa parivk sit luistin, nostan sieltä ja sieltä paljastuu musta rubiikinkuutio :|
neula ei liiku/lähde pois ja pitäis jostain kohtaa saada varmaan vaijeri löysälle ja lukitelevy pois?
Mikunis aivan erilainen luisti kuin veljen mx (lorto, jossa neula oli 5min homma säätää...)
Mistä kohtaa kannattaa luistin vaijeri ottaa irti/löysentää ja sittenkö työnnän neulaa että lukitelevy nousee vai miten? :S
En oo löytäny koko pyöräst vaikeempaa hommaa :F