Googlesta löytyy lähinnä yzf-r 125/150/180 nimikkeellä.
Mikähän siinä on ku tuntuu kytkin vieläkin luistavan, uudet levyt ja jouset on ja prikat alla. Vai voisko se johtua siitä että näin lyhyillä väleillä vaan tuntuu luistavan? Kuitenkin aika nopsaan ollaan 0-80km/h
Mistähän voisi johtua kun koneesta kuuluu kiihdyttäessä ja moottorijarruttaessa siritystä? Ajossa en äänien läpi ainakaan sitä kuule. Eikä kytkinpohjassakaan ääntä kuulu eikä myöskään paikoillaan kierrätellessä vaihde vapaalla.
Koneella ajettu ~12tuhatta.
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."
Jos luistin kalvo ei meinaa mahtua paikalleen, tarkoittaa sitä että kumi on venynyt -> kaasutin ei toimi kunnolla. Suosittelen kalvon vaihtamista uuteen.
Tänään tuli 52 takaratas postissa, ei ennää tuntus "kytkin luistavan" ollenkaan ja ajomukavuus kasvo noin 263% kun ei enään tartte huudatella ja kulkeekin mukavasti
kytkimen kun avasin niin viimisen levyn alla oli ohut metallivanne joka on vähän kupera. Mikä se on ja kummin päin kuuluu? mistä saa 125cc pyttysarjoja kun en läydä muutakun noita 180
Morjesta ittel on tuo Betan 125 ja kuumotelis ostaa 180cc elikkäs tarvitseeko esim malossin Kitin lisäksi ostaa muuta tai tarvitseeko alakertaan tehdä mitään jotta saisi kaiken hyödyn 180 irti?