Pari turbokonetta tullu tehtyä, tosin ei piikkisen koneita vaan auton, mutta kuitenkin.
no pakko itekki jauhaa lisää.. oon seurannut vierestä turbokoneen rakentamista ja toria on pitkälti mutta hitsaustaito ei ole mulla paras ja se tekee ongelmaa jo jonkin verran..motormafia kirjoitti:VooDoo kirjoitti:yyep, minäki oikee mopoilija..
Pari turbokonetta tullu tehtyä, tosin ei piikkisen koneita vaan auton, mutta kuitenkin.
samapa tääl,+ pari pyörää!
AmisBeat kirjoitti:ja melkeenpä helpottaakseen asennuksia pyörään kannattaa laittaa megasquirt ruisku, koska sitä voi säätää tietokoneella ja ei tarvitse sen jälkeen miettiä bensan paineistuksia.. jos ei ole jeneistä kiinni..
AmisBeat kirjoitti:ja melkeenpä helpottaakseen asennuksia pyörään kannattaa laittaa megasquirt ruisku, koska sitä voi säätää tietokoneella ja ei tarvitse sen jälkeen miettiä bensan paineistuksia.. jos ei ole jeneistä kiinni..
Tume34 kirjoitti:AmisBeat kirjoitti:ja melkeenpä helpottaakseen asennuksia pyörään kannattaa laittaa megasquirt ruisku, koska sitä voi säätää tietokoneella ja ei tarvitse sen jälkeen miettiä bensan paineistuksia.. jos ei ole jeneistä kiinni..
Liekkö tulee loppupeleissä edes kovin paljoa kalliimmaksi ms, kuin alkaa kaasareille paineboksia rakentelemaan yms.
Ja helpottaa PALJON.
VooDoo kirjoitti:Ei se oikeastaan kyllä ole sen erilaisempi, yleensä vaan vakiona pienempi. Ja pakopesä vastaavasti vähän isompi usein kun bensamoottorisessa. Eli kompurapuoli pienempi ja pakopesä usein himpun verran isompi.