Kiitos jo vastauksesta! Tämö kaasari ja Husse ovat minulle uusi tuttavuus, joten kaikki apu on enemmän kuin tervetullutta..
Öljynä on Teboil täyssynteettinen 2T-öljy. Seos 2,3%. Tuorevoitelu poistettu.
Purin taas kaasarin ja tässä tarkennusta suuttimiin:
Pääsuutin on nyt 165. Käsittääkseni suositus TT-settiin?
Neulaventtiili 300.
Neulaputki 270.
Ryyppysuutin 60.
Otin myös VForce 3 läpät irti. Kun katsoo läpi, näkyy reunoilta hivenen valoa läpi. Imukaulan kautta puhaltamalla läpät aukeaa ja ilmaa menee läpi. Kun imee, on täysin tiivis, ei tule ilmaa. Liekö läpät vielä ok näillä testeillä?
Röpötys, mustat tulpat, savutus ja massiivinen öljyn roiskiminen pakoputkesta viittaisi tosiaan siihen, että käy reilusti liian rikkaalla. Mutta mikä sen voi aiheuttaa? Voiko se auttaa, että pääsuuttimen vaihtaa esim 160 tai 155? Tai voiko seosruuvin säätö vaikuttaa näin paljon?
Kysymys: Kun katsoo kaasutinta vasemmalta puolelta, niin tyhjäkäyntiruuvin oikealta lpuolelta lähtee ohut musta letku bensatankin alle. Tankin alla tästä letkusta haarautuu toinen samanlainen letku, jonka päässä on ikäänkuin tulppa, jossa pieni reikä. Tämä tulppa ei ole missään kiinni. Pitäisikö olla ja mikä on ylipäätään näiden letkujen tarkoitus? Kun puhallan kaasuttimeen tuon letkun liitosputkesta, tulee kaasuttimesta ilmaa varmaankin parista kohtaa. Voiko tämä letku/irti oleva tulppa sotkea kaasarin toiminnan?