Sappu kirjoitti:Onko moni laittanu konetta kasaan pelkällä tiivistemassalla? Kannen ja pytyn väliin nyt varmaan pakko laittaa pelti tiiviste? Ja kannattaako kiertokanki vaihtaa uuten konerempassa, se laakerihan sieltä alapäästä kuluu, eikä kanki, vai kuinka?
HighSpeed kirjoitti:Sappu kirjoitti:Onko moni laittanu konetta kasaan pelkällä tiivistemassalla? Kannen ja pytyn väliin nyt varmaan pakko laittaa pelti tiiviste? Ja kannattaako kiertokanki vaihtaa uuten konerempassa, se laakerihan sieltä alapäästä kuluu, eikä kanki, vai kuinka?
Noh, voihan sen kasata useissa tapauksissa pelkän massankin kanssa, ja näin on joskus jonkun mopon kanssa tehtykin, mutta suosittelen kyllä ostamaan uuden asianmukaisen tiivisteen, etenkin kun piikistä kuitenkin kyse. Kyllä kiertari kannattaisi vaihtaa, riippuen toki onko vanhalla aivan älyttömästi ajettu ja esiintyykö kiertokangessa asiaankuulumatonta väljyyttä jne.
HighSpeed kirjoitti:Sappu kirjoitti:Onko moni laittanu konetta kasaan pelkällä tiivistemassalla? Kannen ja pytyn väliin nyt varmaan pakko laittaa pelti tiiviste? Ja kannattaako kiertokanki vaihtaa uuten konerempassa, se laakerihan sieltä alapäästä kuluu, eikä kanki, vai kuinka?
Noh, voihan sen kasata useissa tapauksissa pelkän massankin kanssa, ja näin on joskus jonkun mopon kanssa tehtykin, mutta suosittelen kyllä ostamaan uuden asianmukaisen tiivisteen, etenkin kun piikistä kuitenkin kyse. Kyllä kiertari kannattaisi vaihtaa, riippuen toki onko vanhalla aivan älyttömästi ajettu ja esiintyykö kiertokangessa asiaankuulumatonta väljyyttä jne.
LaneKit kirjoitti:Lähteekö noi laakerit lohkoista ihan vaa ku lämmittää kuumailmapuhaltimel lohkoja?
Mite noi tiivistejämät sais hyvi pois tost toisest lohkosta, ku kynnet lähti jo kävelemää, eikä kehtais ruuvimeisselilläkää niitä tökkiä ettei tiivistepinta mee?
Onko toi takasin kasaan laitto nii helppoa tuon vaihteiston osalta, et viskaa vaa kii, jos mihinkää ei oo puututtu?