Turbo nelariin

JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 26.6.2007 23:07

Tume34 kirjoitti:Noh, saahan nämä heput tuhlattua sen tonnin nelarin viritykseen ja mitäs ovat saaneet aikaan? Alle 20hp ja taatusti laiskemman, ja vähemmän omaperäisen pelin :).


No tämä on totta kyllä. Hommataan tyyliin putki ja isompi kaasari. Ei siitä tehoa tule ku nimellisesti.. Siinä mielessä turbotus on paras tapa, joskin vaatii sitä teknistä osaamista.

OT:Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu ison pyörän turbottamista ja laittamista porukassa. Ollaan Amk:n konetekniikan linjalla, niin tuollaisesta rakentelusta voisi hyvällä tuurilla saada opintopisteitä kerättyä ;D
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
WILU
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
6.9.2006 16:16

ViestiKirjoittanut WILU » 26.6.2007 23:35

onko kukaa laittanu 125 cbr:n turboo? tai onko suunnitteilla?
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 27.6.2007 21:49

jusutus kirjoitti:
markketo kirjoitti:Kyllä isoEGOn tekstistä pitäisi päivänselvästi sarkasmi huomata... :D

En ole ko. käyttäjän muita postauksia sitä vertaa nähnyt että osaisin sen päätellä. :D

Etenkin kun kyseessä on piikkipuoli..


silkkaa sarkasmia tuo oli :)

kunhan takerruin eräisiin topicissa mainittuihin asioihin. tuntuu monella olevan sellanen käsitys noista turbohommista, että senkun lätkii osat kiinni, niin valmista tulee...

projektina tollanen piikin ahtaminen on varmaankin erittäin mielenkiintoinen ja taatusti haastava. huvittaa kun täällä on näitä "alan experttejä", jotka on asentaneet (suomennos: kuulleet, että kaveri on asentanut) turboja vaikka mihin vehkeisiin. hehkutellaan sitten, että helppoo se on ja hyvin toimii...
VooDoo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.5.2002 21:53

ViestiKirjoittanut VooDoo » 27.6.2007 22:05

Eiköhän toi alkais offtopikista riittään jo, pysytään aiheessa.
Höpöhöpö.
pyry69
Liittynyt:
16.6.2007 23:02

ViestiKirjoittanut pyry69 » 30.6.2007 17:43

motormafia kirjoitti:jusutus puhuu asiaa!

turbotus ei ole mikään ongelma!
se nyt ei vaan satu onnistumaan teijän tasosilta amis mopopojilta jotka ette osaa muutaku jauhaa täälä keskustelu foorumeilla paskaa! ei millään pahalla :D
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 24.7.2007 0:53

imu 33, pako 35 H

Onkos Liian iso 125 koneelle?

Sori jos nostin topikin jota ketään ei halua ylös.
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 24.7.2007 1:46

Turbossa on vaan se, et tuskin nelarimyllytkään loputtomiin kestää jos sillä turbolla oikeesti tehoa repii, ja älkää sanoko että ei sillä tarvi ottaa kunnon tehoja, kun sillon sen idea katoaa :D Eikä näissä 1 pyttysissä taida oikeen turbo pyöriä alakierroksilla, niin saadaan aikaan wnb 2-tahtimopo. Ja kaikenlisäksi heti ensimmäinen poliisi näkee mikä siellä pihisee = hyvästi kilvet kun taas nokka, pytty, kansi yms on sellasia että niitä ei näe ulospäin jos on vaihdettu.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 24.7.2007 3:34

Mut mulla olis tossa toinen samanlainen kone vieressä ni sen vois aika rauhassa turbotella. <: Mut tosissaan ku miettii ni polliisi sedät vois olla tosi tyytyväisiä ku huomais kuivaimen. Mut kuka tietää saisko silläkään yli 11kw tehoja tosta paskasta?.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 24.7.2007 9:40

Ublert kirjoitti:Mut mulla olis tossa toinen samanlainen kone vieressä ni sen vois aika rauhassa turbotella. <: Mut tosissaan ku miettii ni polliisi sedät vois olla tosi tyytyväisiä ku huomais kuivaimen. Mut kuka tietää saisko silläkään yli 11kw tehoja tosta paskasta?.


Jos sinä onnistut siinä turbotuksessa, sinä saat otettua sillä tarvittaessa tuplanakin tuon 11kW. Epäilenpä vaan kestävyyttä siinä vaiheessa.
Dank memes melt steel beams.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 24.7.2007 15:46

Mniin. Kyl jos koittais sitä ihan kokeilumielessä. Vaikka talven aikana jos koittais saada sen kuntoon :P. Pitää kyl hakee alaan liittyvää kirjallisuutta kirjastosta. Ihan tietämättömänä en rupee kyl tekee mitään. Tulee vaan sutta ja sekundaa. :)
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 24.7.2007 16:27

...
Viimeksi muokannut Miuge päivämäärä 19.2.2009 18:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 24.7.2007 16:46

Hmm.. Mistäköhän löytäis Tommosen ihi Rb3 Föönin :S Voi olla aika kiven alla. Tuskin ihan joka päivä nettivaraosaan tommosia ilmestyy..
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 26.7.2007 13:54

Ublert kirjoitti:Hmm.. Mistäköhän löytäis Tommosen ihi Rb3 Föönin :S Voi olla aika kiven alla. Tuskin ihan joka päivä nettivaraosaan tommosia ilmestyy..
Just täällä mototissa oli yhellä semmone myynnissä, olin ostamassakin sitä jos ois innostunu itteki rakenteleen, mutta kun ei vaan kerkee. :)
Redline nikillä sen myyjä liikkuu...
teme2229
Liittynyt:
27.10.2005 9:05

ViestiKirjoittanut teme2229 » 26.7.2007 17:34

Noo..viritys on tarpeeks onnistunu ku puolet tehoista on tallella...

Jos sitä rahaa on ku roskaa ni ostaa samalla jonku 150cc---> sylinterin..voi ees pikkuse paremmi pyöriä...
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 26.7.2007 22:51

Ei oo rahaa ku roskaa. Ei me roskalla paskaa pyyhitä.
Omilla kesätyö rahoilla toi pitäis kustantaa ja siks sitä nyt mietitäänki onko siinä mitään järkeä?..


Ei.