Kaasarit

-HP-
Pyörä:
Aprilia RS -03
Liittynyt:
11.8.2009 16:35
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut -HP- » 24.4.2011 13:29

Villee3 kirjoitti:Noniin, eli räsäni säädöissä on jotain häikkää. Ilman ryyppyä ei meinaa pysyä päällä ja röpöttää. Kiihdyttämään lähdettäessä nykii eka pirusti ja sitten vasta lähtee piikille. Tulppa kuitenkin vaikuttaa hyvinkin mustalta. Vanhan omistajan jälkiltä pitäs olla tt-säädöissä. Itse olen aika peukalo keskellä kämmentä näissä kaasarin säädöissä... Ensimmäinen homma on varmaankin kaasarin puhdistus, mutta voisiko tksuutin olla liian pieni..?


Aprilia RS? Eikö näissä oo melkeenpä käsin säädettävä tyhjäkäynti, oikealta puolelta kaasaria löytyy iso säätöruuvi? :nörtti:
Kuulostaa muuten aika vahvasti siltä ettei saa happea tarpeeks, jos savuttaa runsaasti niin 90% varmuudella käy rikkaalla.
Puhdista kaasari ja kato tarviiko pistää seoksia laihemmiks.
----
Päästään mun ongelmaan; pelataanko näissä PHBH Lortoissa säätöjen kanssa ihan vaan pelkästään pääsuuttimilla , en pikaseen löytäny kaasarista kuin ton tyhjäkäynnin säädön? :s
Savuttaa niin maan perkeleesti, tukehtuilee, tulppa musta ja ei meinaa pysyä käynnissä.
Klassiset oireet siis. :roll:
stroukki-
Pyörä:
Honda monkey custom "MADRAT" 125cc, Fude sanremo 63cc, Honda NSR 125cc, Ligier Xtoo MAX 505cc, Lada 2101 1200cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.9.2010 14:13
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut stroukki- » 27.4.2011 17:54

Morjesta pöytään kaverit!

Kun mulla on tuo kaasarimallinen Honda CBR, niin tähän vakiokaasuttimeen ei oo saatavilla isompia suuttimia, ja en näe mitään järkeä alkaa poraamaan vakiosuutinta (vituixxx män). Eli isompi kaasari putkiston kaveriksi sitten.

Pitääkö näissä olla kiihdytyspumpullinen malli (esim. mikuni TM 28mm) vai käykö nähin perus kaasarit, esim. litteäluistinen mikuni VM 28mm? :nörtti:

Jos löytyy pyöreetä 28mm tai isompaa kaasaria joka menee tohon sepaliin niin YV pikaseen, ei huvittais maksaa 180euroo 28mm kaasarista... :roll:
Stunt or die.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Johani » 28.4.2011 1:15

stroukki- kirjoitti:Morjesta pöytään kaverit!

Kun mulla on tuo kaasarimallinen Honda CBR, niin tähän vakiokaasuttimeen ei oo saatavilla isompia suuttimia, ja en näe mitään järkeä alkaa poraamaan vakiosuutinta (vituixxx män). Eli isompi kaasari putkiston kaveriksi sitten.

Pitääkö näissä olla kiihdytyspumpullinen malli (esim. mikuni TM 28mm) vai käykö nähin perus kaasarit, esim. litteäluistinen mikuni VM 28mm? :nörtti:

Jos löytyy pyöreetä 28mm tai isompaa kaasaria joka menee tohon sepaliin niin YV pikaseen, ei huvittais maksaa 180euroo 28mm kaasarista... :roll:


http://www.mc-scatter.com/dynojet-suuti ... 20651.html
stroukki-
Pyörä:
Honda monkey custom "MADRAT" 125cc, Fude sanremo 63cc, Honda NSR 125cc, Ligier Xtoo MAX 505cc, Lada 2101 1200cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.9.2010 14:13
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut stroukki- » 28.4.2011 14:58

72 euroo suuttimesta ja neulasta :lol:
Lähes samalla hinnalla saa käytetyn kaasarin, niin miksi ostaa tommonen riistihintainen paketti? :nörtti:
Stunt or die.
Jusuu
Liittynyt:
4.1.2008 15:26
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Jusuu » 28.4.2011 18:30

Pyörä Husqvarna sms 125 09-
Ecut ohitettu,seosvoitelu käytössä

Pyörässä nyt mikunin pyöreäluistinen 32mm kaasutin ja säädöt ovat tälläiset:
-PS310
-tk 37,5
-neula 6F22 ja sokka ylimässä.

Tulppa kastuu heti,mikä saatana?! liian iso tk vai ps? :roll:
seagull
Liittynyt:
17.4.2011 13:58
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut seagull » 28.4.2011 20:04

Laitoin Yamaha DT 125 RE:hen Depin teharin kiinni ja kun suutinta yritin vaihtaa niin huomasin että kaasarista oli mennyt kierteet. En saa sitä ite auki ja ajattelin viedä sen jonnekin liikkeseen jos ne siellä saisivat auki. Jos nyt kuitenkin täytyy ostaa uusi kaasari niin osaisiko joku sanoa mistä löytäisin ja millanen sen pitäisi olla. Ja paljonkohan maksaisi. Yritin netistä löytää mutten löytänyt mitään. Kiitos jos joku viitsisi vähän jelppiä!
ozzzy
Pyörä:
yamaha dtx 125 -07 <3
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.11.2008 20:19
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut ozzzy » 11.5.2011 18:02

Meneekö 34mm mikuni vakio imukurkkuu kiinni ? Eiks periaattees mee jos venyttää kurkkua ?
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 13.5.2011 0:17

Vähän kun lämmittää niin menee helposti. Dt:n kaulaa vaan joutuu vingulla tai jollakin hiomaan sisältä aika reilusti, ettei se jää kuristamaan. Kaasarin kiinnityskohan tienoille etenkin alapuolelle tulee sitten helposti halkeama ihan vakiollakin ajan saatossa, että sitä kannattaa tarkkailla.
jakelahti
Liittynyt:
2.3.2011 15:05
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut jakelahti » 30.5.2011 8:56

Terve! Ostin tossa vähän aikaa sitte 10 vuoden hussen joka oli TT. Piti laittaa kaverin kanssa takaisin vakioksi, mutta tuli nyt vähän sählättyä kaasarin kanssa. Ei saatu vakio neulaa luistimeen siten että paketti ei olisi uponnut kaasarin pohjaan saakka. Mikä mahtaa olla vikana? Laitettiin sitten TT neula ja vissiin nyt kaveri sai sen sinne ihan ok:ksi. Mutta nyt käy helvetin rikkaalla ja röpöttää. Ryyppy ei toimi. Käy vissiin liian rikkaalla? Heittäkää vinkkejä ja jos on kuvia miten vakio hilppeet saadaan takaisin niin otan ne ilomielin vastaan!
jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut jake--- » 30.5.2011 22:13

Hussessa kun on vakiona se Dellorton litteäluistinen kaasutin, niin mitenkä hussen käytös muuttuisi jos laittaisi pyöreäluistisen kaasuttimen esim. Mikuni VM 32mm. Eroaako nuo (pyöreä- ja litteäluistinen) bensankulutuksessa?
Kuvat.fi Galleria!
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut proppu » 3.6.2011 13:21

Littee on kisasempi. Vaan eipä niillä niin suurta seksuaalista merkitystä ole.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Johani » 3.6.2011 16:30

jake--- kirjoitti:Hussessa kun on vakiona se Dellorton litteäluistinen kaasutin, niin mitenkä hussen käytös muuttuisi jos laittaisi pyöreäluistisen kaasuttimen esim. Mikuni VM 32mm. Eroaako nuo (pyöreä- ja litteäluistinen) bensankulutuksessa?


litteäluistilla paremmat väännöt puolella, osa kaasulla, koska ilma ei pyörteile niin paljoa luistin kohdilla, täskaasulla taasen luisti on täysin piilossa ja ei mitään eroa.
HuSSehh
Pyörä:
Cepi
Paikkakunta:
Turkuuu..
Liittynyt:
29.10.2009 19:56
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut HuSSehh » 7.6.2011 20:47

Mitä vaikutusta neulaputkella on kaasuttimessa? Miten on mahdollista, että tt:ksi laitettaessa se suutin vaihdetaan pienempään?
wilzun
Pyörä:
Big Bore 144cc yz
Paikkakunta:
Vuoriniemi
Liittynyt:
7.10.2009 21:18
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut wilzun » 12.6.2011 15:13

mites muute toi et ku halutaan tyhjäkäyntii käyvän isommalla ja alaväännöillä laihemmalle nii isompaa vai pienempää tyhjäkäynti suutinta
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut LaneKit » 13.6.2011 18:04

Pienempää tietenki ku laihemmalla. Nasse ei käyny ollenkaa tyhjäkäyntii 50 kokosella, kylmän vähäse ja sit sammu ku ei antanu kaasua/päästi ajosta. Nyt o 42 ja käypi hyvite.

Liia pienel käy taivaassa ja konekki on siel jos ei vaiha isompaa :lol:

Ja alaväännöil toi ei oikeestaa vaikuta yhtää, jos on vähäki kaasu auki ni toi on yhtä tyhjän kaa.