Yamaha TZR viritys/tekniikka

TRUIJO
Pyörä:
1000 Fizzeri, Kemexi, Itzari, PeeVee.....
Paikkakunta:
Kisko
Liittynyt:
2.4.2006 17:04

ViestiKirjoittanut TRUIJO » 28.9.2008 23:57

Näyttäis siltä, että männänrenkaat on vahvaa tekoa. Männässä oleva männänrenkaan uravälys on ollut liian suuri männänrenkaaseen nähtynä ja männänrengas on lepattanut männänrengasurassa edestakaisin ja sen takia männänrengasura on kulunut/hakkautunut tuon näköiseksi. Männän vaihtovälit on ollut taas tiedossa :lol:
Näin lukee Haynesin korjaamokäsikirjassa. Ja ne tietää paremmin kuin sinä.

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=84010
Sambuz
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.3.2007 20:22

ViestiKirjoittanut Sambuz » 29.9.2008 14:07

Sen siitä saa kun ostaa muilta eika suoraan uutta. 8)
Ajokausi aloitettu 9.4.2008.
hänskä
Paikkakunta:
suolahti
Liittynyt:
3.1.2008 11:52

ViestiKirjoittanut hänskä » 29.9.2008 15:38

männän renkaat on voin u olla väärin päin ja sit se on ollu liian väljä se rangaan ura.. ;)
Sambuz
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.3.2007 20:22

ViestiKirjoittanut Sambuz » 29.9.2008 17:08

Sain sen äsken auki ja selvisi että mäntä oli väärinpäin :D
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/33743
tässä tulos
Ajokausi aloitettu 9.4.2008.
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 30.9.2008 15:04

Hah, perus.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Mpmonsteri
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
20.7.2007 19:42

ViestiKirjoittanut Mpmonsteri » 1.10.2008 18:12

Mitä meinaa kun tetsussa palaa mittaristossa se punainen valo? :eek:
TZR 250 myynnissä, katso ilmoitukset!
the zamppa
Pyörä:
Suzuki R, Tunturi City ja Yamaha TZR125
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
22.7.2006 18:51

ViestiKirjoittanut the zamppa » 1.10.2008 18:37

Mpmonsteri kirjoitti:Mitä meinaa kun tetsussa palaa mittaristossa se punainen valo? :eek:


Se on öljyvalo.
Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 1.10.2008 18:38

Mpmonsteri kirjoitti:Mitä meinaa kun tetsussa palaa mittaristossa se punainen valo? :eek:


2t öljy lopussa. palaa vapaa valon kassa aina mutta jos vaihe päällä palaa nii sit lopussa. ?
Mpmonsteri
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
20.7.2007 19:42

ViestiKirjoittanut Mpmonsteri » 1.10.2008 21:57

johani kirjoitti:
Mpmonsteri kirjoitti:Mitä meinaa kun tetsussa palaa mittaristossa se punainen valo? :eek:


2t öljy lopussa. palaa vapaa valon kassa aina mutta jos vaihe päällä palaa nii sit lopussa. ?

Joo öljy oli lopussa
TZR 250 myynnissä, katso ilmoitukset!
hänskä
Paikkakunta:
suolahti
Liittynyt:
3.1.2008 11:52

ViestiKirjoittanut hänskä » 2.10.2008 17:30

mitäs suutinta ootte laittanu gianellin ja 32mm mikunin ja teholäppien kanssa?? ja pytty on aika isossa koossa ?? :)
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 2.10.2008 23:15

hänskä kirjoitti:mitäs suutinta ootte laittanu gianellin ja 32mm mikunin ja teholäppien kanssa?? ja pytty on aika isossa koossa ?? :)


+/- 300 kuuskantti laittaisin jos detsissä itellä ois samat ?
N|ba
Pyörä:
Ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Åbo
Liittynyt:
7.6.2007 14:11

ViestiKirjoittanut N|ba » 3.10.2008 15:58

aika järee suutin? mut eikös sulla ollu vähän viilailtu sylinteriä?

Joo mut, Meikä vähän koeili nostella puristuksia tetsusta. kun vakiot on ne 5,9:1 niin vein kannen kaverille koneistamolle ja käskin ottaa 0,5mm pois kannesta joka samssa sit suoristettiin..

Tänään mittasin puristukset jotkaoli lisääntyny kyllä ihan jallal huomattavasti.. niin saatiin lukemat 10,2:1 että ihan hyvin noin pinellä madalluksella..
No chiks without bikes, just bikes and beer! that's life!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.10.2008 16:06

N|ba kirjoitti:aika järee suutin? mut eikös sulla ollu vähän viilailtu sylinteriä?

Joo mut, Meikä vähän koeili nostella puristuksia tetsusta. kun vakiot on ne 5,9:1 niin vein kannen kaverille koneistamolle ja käskin ottaa 0,5mm pois kannesta joka samssa sit suoristettiin..

Tänään mittasin puristukset jotkaoli lisääntyny kyllä ihan jallal huomattavasti.. niin saatiin lukemat 10,2:1 että ihan hyvin noin pinellä madalluksella..


Muistathan että puristus SUHDE ja puristus PAINEET on 2 eri asiaa :) vaikka liittyvätki toisiinsa paljon, mutta yleensä ku mitataan puristukset niin mitataan puristuspaineita ja yksikkö on baaria.

300 suutin on ollu 28mm vakiokaasarissaki hyvin toimivana. vireinä läpät, vapariänkkä, pipercross.
Viimeksi muokannut Johani päivämäärä 3.10.2008 17:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
N|ba
Pyörä:
Ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Åbo
Liittynyt:
7.6.2007 14:11

ViestiKirjoittanut N|ba » 3.10.2008 17:12

Mjoo noh.. kyllä mun laitteesta ainakin vetoja nyt löytyy paremmin :).. pitääpi koekilla itellä isompaa suutinta jos sulla 300 on.. mulla 34mm keihin 200 kokosella suuttimella.. arrowin putkistolla ja isolla piperillä.. ja miedosti paranneltu kanavia..
No chiks without bikes, just bikes and beer! that's life!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.10.2008 17:29

eri kaasarilla eri asteikot. vakiokaasarilla oli 300 kuuskantti parhaimmillaa ja hyvin toimi. nyt 35millinen mikuni ja 350 kuuskantti pääsuutin.