NiXu89 kirjoitti:Mä en ole joutunut huoltaan yhtään mutta se voi johtua siitä että seon ollut vasta n.500 km kiinni Eiköhän tämä toimintarmempi ole mutta menee vähän aikaa ennenkö saa esim kaasarin kunnon säätöihin tämän kanssa
Joo ihan ite asensinkuutamolla kirjoitti:NiXu89 kirjoitti:Mä en ole joutunut huoltaan yhtään mutta se voi johtua siitä että seon ollut vasta n.500 km kiinni Eiköhän tämä toimintarmempi ole mutta menee vähän aikaa ennenkö saa esim kaasarin kunnon säätöihin tämän kanssa
Juu ok! Ois tuttu joka ton asentaiskin ja se olis tärkeetä, etä ei tarttis niin paljo sitä huollella kun tätä 1:stä...Joka viikko saa sen kaa räplätä!! .. Mites sää nixu asensitko ite?
NiXu89 kirjoitti:Joo ihan ite asensinkuutamolla kirjoitti:NiXu89 kirjoitti:Mä en ole joutunut huoltaan yhtään mutta se voi johtua siitä että seon ollut vasta n.500 km kiinni Eiköhän tämä toimintarmempi ole mutta menee vähän aikaa ennenkö saa esim kaasarin kunnon säätöihin tämän kanssa
Juu ok! Ois tuttu joka ton asentaiskin ja se olis tärkeetä, etä ei tarttis niin paljo sitä huollella kun tätä 1:stä...Joka viikko saa sen kaa räplätä!! .. Mites sää nixu asensitko ite?
Uhlsson kirjoitti:joo elikkä itellä on räsä jossa arrowin tehari,ilmanputsarin kurit poissa, laippa ylhäällä, suutin isompi... siin tais ehkä olla kaikki mut tota ton laipan ku nostaa ni alavääntö katoaa... ylävääntö on pirun hyvä elikkä ekaks ei kulje mihinkään paitti sitten siinä 7800 rpm kohalla ottaa semmosen ammahduksen että huhhu