Cagiva Mito viritys/tekniikka

naikou_
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
22.3.2007 22:43

ViestiKirjoittanut naikou_ » 18.7.2008 12:31

voiko joku kertoa tarkat ohjeet suuttimien vaihtoon? eli täytyykö kaasari irroittaa ja missä sijaitsee yms :D kun ei viitsisi ilman tietoa mennä koskemaan..
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 18.7.2008 12:50

naikou_ kirjoitti:voiko joku kertoa tarkat ohjeet suuttimien vaihtoon? eli täytyykö kaasari irroittaa ja missä sijaitsee yms :D kun ei viitsisi ilman tietoa mennä koskemaan..


tukku rahaa, paikallinen huoltamo 8)
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 18.7.2008 12:51

http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito

Lue huolella läpi "huoltotoimenpiteet" osio.
naikou_
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
22.3.2007 22:43

ViestiKirjoittanut naikou_ » 18.7.2008 14:35

olisko jollain tt suuttimia myytävänä? paikallisesta liikkeestä olivat loppuneet.
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 18.7.2008 14:54

naikou_ kirjoitti:olisko jollain tt suuttimia myytävänä? paikallisesta liikkeestä olivat loppuneet.



Poraa itse jos on välineet. Niin ainakin itse tein. Tosin tyhjäkäyntisuuttimeen en edes koskenut, säädin vain. Ja hyvin toimii.
naikou_
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
22.3.2007 22:43

ViestiKirjoittanut naikou_ » 18.7.2008 14:58

Javaq kirjoitti:
naikou_ kirjoitti:olisko jollain tt suuttimia myytävänä? paikallisesta liikkeestä olivat loppuneet.



Poraa itse jos on välineet. Niin ainakin itse tein. Tosin tyhjäkäyntisuuttimeen en edes koskenut, säädin vain. Ja hyvin toimii.


ei pysty..
ktm4
Liittynyt:
12.10.2006 14:51
mito

ViestiKirjoittanut ktm4 » 19.7.2008 13:12

Atech kirjoitti:Nii tais ollakki B270 tjs. Eli suutin on edelleen siinä kohokammion pohjan ruuvissa kiinni, eikä siellä missä se jossain mikuneissa ja japseissa on.



siis kaasarista ku ottaa sen kohokammion pohjasta sen ison ruuvin ni pää suuttimen pitäis näkyy siinä vai? mut ku avasin sen ni siel oli kolme suutinta sillee niiku eripaikoissa ja katoin et siin oli toisessakin luki kooksi 65 ja sit oli viel se yks pitkän mallinen mikä oli 270?!
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 19.7.2008 21:59

Pääsuutin on kiinni siinä pultissa joka pitää kohokammion pohjan paikallaan.

Auttaako kuva?
http://www.navero.co.uk/rs125zone/images/PHBH-28mm.gif

Osa numero 6, siellä ihan alhaalla.
ktm4
Liittynyt:
12.10.2006 14:51

ViestiKirjoittanut ktm4 » 21.7.2008 12:23

Aramid kirjoitti:Pääsuutin on kiinni siinä pultissa joka pitää kohokammion pohjan paikallaan.

Auttaako kuva?
http://www.navero.co.uk/rs125zone/images/PHBH-28mm.gif

Osa numero 6, siellä ihan alhaalla.


Katos prkl:D enhän mä tyhmänä sieltä pultista sitä osannu hakee ku oon vaa noitten mikunien kans pelannu ni ettisin sitä samast paikkaa ku mikuneissakin:D
Datapatonki
Pyörä:
Cagiva Mito sp525 -08 (125cc)
Paikkakunta:
Tusby city
Liittynyt:
13.10.2006 13:46

ViestiKirjoittanut Datapatonki » 26.7.2008 22:54

Eli nyt alkaa pännimään tuo vakiolla ajo. Tehari olisi hakusessa tai sitten 07 tai vanhemman miton vakio putki josta kurit pois, mielellään vakion näköisellä alumiini änärillä. En viitsi omaa rikkoa takuun takia. Itselläni on tuo -08 räpellys, mitenköhän se kaasari säädetään, kun hussessa on paljon isommat suuttimet, joten ovatkohan muutkin tt-osat sitten "vääriä" kuten seosputki ja neula? 8o Jos jollain on myydä edellä mainittuja putkia niin YV.
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 27.7.2008 14:22

Cagivalta on tullu viralliset ohjeet TT:ks laittamiseen. Löydät ne CMC:stä tai cagivaclub.tk foorumeilta linkitettynä.
Datapatonki
Pyörä:
Cagiva Mito sp525 -08 (125cc)
Paikkakunta:
Tusby city
Liittynyt:
13.10.2006 13:46

ViestiKirjoittanut Datapatonki » 27.7.2008 15:16

Aivan niimpäs muuten tulikin olen jo katsonutkin niitä kerran. Kiitos kun muistutit. Saisinko suoran linkin cmc:lle, kun ei oikein italia ole hallussa ja cagivaclub.tk ei toimi.
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 27.7.2008 18:34

http://www.mitoclub.com/immagini/manual ... ento_1.jpg
http://www.mitoclub.com/immagini/manual ... ento_2.jpg
http://www.mitoclub.com/immagini/manual ... ento_3.jpg

Siinähä niitä.
CagivaRacing
Liittynyt:
1.10.2006 22:00

ViestiKirjoittanut CagivaRacing » 29.7.2008 0:19

niin kertokaa tuoko toi 165 polini hyvinki möyhyä? Ja mitä muita isompia pyttyjä löytyy, linkkejä kiitos
Vittuakos siitä mitä piirrustukset sanoo!
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 29.7.2008 0:41

Se on ainoo isompi pytty mitä saa. Tarjoaa lähinnä keskialueen vetoa, huipputehossa monikin tehtaan 125cc pytty vie. Lisäksi se 165cc aiheuttaa kaikennäköistä ongelmaa, joista voit lukea lisää esim. cagivaclub.tk foorumeilta.