Oho sori meni väärään paikkaan toi teksti D
Postbank Berlin
Ktnr: 664967103
BLZ: 100 100 10
BAN: DE74 1001 0010 0664 967103
BIC: PBNKDEFF
Ei tarvitse olla mikään järee pora... Suhteellisen pehmeetä metalliahan siinä porataan... Mulla meni kyllä se poraaminen eka *ituilleen mut onneks sen sai korjattua...end kirjoitti:Poranteriä saa halvalla mutta kertokaas kuinka järee pora on oltava että saa sen reiän pyttyyn? Pitääkö saatana mennä liikkeesee asennuttaa,tulee halvemmaks kun porakoneen ostamine
NiXu89 kirjoitti:Ei tarvitse olla mikään järee pora... Suhteellisen pehmeetä metalliahan siinä porataan... Mulla meni kyllä se poraaminen eka *ituilleen mut onneks sen sai korjattua...end kirjoitti:Poranteriä saa halvalla mutta kertokaas kuinka järee pora on oltava että saa sen reiän pyttyyn? Pitääkö saatana mennä liikkeesee asennuttaa,tulee halvemmaks kun porakoneen ostamine
Porattiin liian pystyyn ja reiän sivu näkyi sietä "kauluksen" alta mikä siinä on... Eli poraa juuri samassa kulmassa kun sen laipan kolo on...end kirjoitti:NiXu89 kirjoitti:Ei tarvitse olla mikään järee pora... Suhteellisen pehmeetä metalliahan siinä porataan... Mulla meni kyllä se poraaminen eka *ituilleen mut onneks sen sai korjattua...end kirjoitti:Poranteriä saa halvalla mutta kertokaas kuinka järee pora on oltava että saa sen reiän pyttyyn? Pitääkö saatana mennä liikkeesee asennuttaa,tulee halvemmaks kun porakoneen ostamine
mites se sit meni vituilleen? Kaikkihan tietää että kantapäänkautta oppii parhaiten
NiXu89 kirjoitti:Kertokaapa kiristänkö vai löysäänkö sitä "säätörinkulaa" jos haluan aikaistaa laipan nousemista?
Noin määki sen järkeilin piti vaa varmistaa kun joku joskus kertoili että kiristämällä aukeis muka aikasemmi...erkkil kirjoitti:NiXu89 kirjoitti:Kertokaapa kiristänkö vai löysäänkö sitä "säätörinkulaa" jos haluan aikaistaa laipan nousemista?
mietihä nyt omilla aivoillas, jos jousi painaa laippaa kovemmin reikään, niin eikö se silloin aukea myöhemmin? Mitä löysemmin se jousi sitä laippaa painaa, sitä helpommin se laippa nousee.