Cagiva Mito viritys/tekniikka

jespe
Liittynyt:
28.4.2005 22:43

ViestiKirjoittanut jespe » 29.7.2008 2:43

millä korkeudel olis hyvä pitää neulaa tommossees 35mm mikuni tm:äs ja minkä kokose suuttime siihe pitäs laittaa et pelittäs hyvi jollymoto std kans ja paljo tota öljypumppuu olis hyvä säätää?
CagivaRacing
Liittynyt:
1.10.2006 22:00

ViestiKirjoittanut CagivaRacing » 29.7.2008 19:39

http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=1401 mahtaisko noi olla hyvät läpät onko kokemuksia jollai?
Vittuakos siitä mitä piirrustukset sanoo!
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52

ViestiKirjoittanut jonttu` » 29.7.2008 19:45

CagivaRacing kirjoitti:http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?cPath=89_356_357&products_id=1401 mahtaisko noi olla hyvät läpät onko kokemuksia jollai?


en muista mistä luin mutta ei kuulema vaikuta yhtään.

Jos rahaa nii V-Force 3 läpät :P
CagivaRacing
Liittynyt:
1.10.2006 22:00

ViestiKirjoittanut CagivaRacing » 30.7.2008 14:48

jonttu` kirjoitti:
CagivaRacing kirjoitti:http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?cPath=89_356_357&products_id=1401 mahtaisko noi olla hyvät läpät onko kokemuksia jollai?


en muista mistä luin mutta ei kuulema vaikuta yhtään.

Jos rahaa nii V-Force 3 läpät :P


No kyl niitten jotai pitäs auttaa ja tuskin nyt teholäppien vaikutusta nii huomaakkaa mut jos kulkee sen 5-10 kovempaa ja vääntää vähä enemmä ni aina parempi. Mistä noita v-forceja saa? Jos on tosi tyyriit ni täytyy kai koittaa noita boyesenin läppiä
Vittuakos siitä mitä piirrustukset sanoo!
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 30.7.2008 15:28

Boyeseneistä on melko huonoja kokemuksia ollu. Tai en tiedä onko sitten odotukset olleet korkealla. V-forcea saa 100-200e uutena riippuen paikasta. Sisältää läppärungon ja läpät. Siitä kuulemma on oikeasti hieman hyötyä isommilla vireillä. Mitossa ei muutenkaan läpät pahemmin kurista normisetillä.
Aleksi.S
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
23.5.2005 15:28

ViestiKirjoittanut Aleksi.S » 31.7.2008 23:05

TT imutorvia ja suuttimia TT säädöille etsiskelemässä, jos jollain sattuu pyörimään nurkissa käyttöä vailla niin ilmoitelkaa. Pyörä vuosimallia 04
EmTzii
Liittynyt:
29.3.2007 17:33

ViestiKirjoittanut EmTzii » 2.8.2008 14:41

mitä välejä suosittelette 04 tt mitoon??
Rocafella
Pyörä:
Harkinnassa
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.10.2006 16:00

ViestiKirjoittanut Rocafella » 2.8.2008 16:29

EmTzii kirjoitti:mitä välejä suosittelette 04 tt mitoon??

14-41 "TT-välit", joilla pitäisi kiertää loppuun asti.
There is only great memories now. Good bye 2-strokes !
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 2.8.2008 17:42

Rocafella kirjoitti:
EmTzii kirjoitti:mitä välejä suosittelette 04 tt mitoon??

14-41 "TT-välit", joilla pitäisi kiertää loppuun asti.



Onko loppuun asti 12trpm, eli punarajan tuntumassa vaiko mittarin loppuun, eli ihan 14trpm?

Btw, kiertääkös Jollymoton putkella tonne 14trpm:ään?
Samu_kes91
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
4.1.2007 21:29

ViestiKirjoittanut Samu_kes91 » 2.8.2008 22:04

edelliseen sanoisin, et ei, koska kierrosrajoitin ottaa vastaan, joka tietysti on hyvästä syystä siellä ;)
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 3.8.2008 0:06

Siis, tässä onkin kiekkarajoitin? En tiennytkään :)

Missäs kohtaa raja kulkee?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 3.8.2008 2:34

Kyllä 66650E:llä tempoo kierrosmittarin ihan loppuun ja vieläkin vetää. Kyllä siellä siellä joku läppäventtiili räjähtää ennenkuin sytytys alkaa tempoa vastaan.
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 3.8.2008 10:44

Ei Cagivassa mitään kierrosrajotinta ole.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 3.8.2008 18:13

Tuossa hommasin viikko sitten -04 miton. nyt kun oon huippuja kokeillu tyynellä ilmalla suhtkot tasasella tiellä nii en oo ku saanu mittrii 140km/h. pyörässä arrowin putki vakio änärillä. onkos tuossa änkässä kuristuksia? tai kannattaako se vaihtaa vapaammin virtaavampaan. 120km/h vauhdissa ei ihan viitti lähtee edes ohittaa. mikähän on kun ei kule
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 3.8.2008 19:13

Jos vaihtaisit änkän vapaammin virtaavaan se kulkisi entistä vähemmän. Huonosti virtaava änkkä nostaa lämpötilaa putkessa. Korkeammassa lämpötilassa äänen nopeus on suurempi ja putki toimii paremmin korkeammilla kierroksilla.

Todennäköisesti vika on jossain muualla, esim kulunut mäntä.