Aramid kirjoitti:Jos vaihtaisit änkän vapaammin virtaavaan se kulkisi entistä vähemmän. Huonosti virtaava änkkä nostaa lämpötilaa putkessa. Korkeammassa lämpötilassa äänen nopeus on suurempi ja putki toimii paremmin korkeammilla kierroksilla.
Todennäköisesti vika on jossain muualla, esim kulunut mäntä.
DT character kirjoitti:No pyörällä on nyt ajettu 13tk eikä mäntää vaihdettu, mutta voiko se tosiaan niin paljon vaikuttaa siiheen? Ei se kyllä tunnu kiihtyvänkään niin niinkuin sen pitäisi. ainakin luulisin niin. Mitä tuollasen sitten pitäs mittariin kerätä, 160? eli oikeeta n.150km/h? Vähäisen virran takia pakoaukon säädin ei ainakaan ääntele kun laittaa virrat päälle. Eli jossei se tee tarkistusta niin toimiiko se silloin ollenkaan ajossa? Just oli tullu mp racingiltä huollosta ketjut löysällä, takajarrupalat kuluneina ja tyhjäkäynnillä ei pysy. kuulemma oli sanonu ettei mäntää tarvi vaihtaa. kait sillä sen 20tk sinnittelee jos uskaltaa?
Samu_kes91 kirjoitti:Anteeksi tietämättömyyteni asiasta mutta eikös kierrosrajoittamattomana saata loppujen lopuksi aiheuttaa vaaratilanteita?
DT character kirjoitti:Tuossa hommasin viikko sitten -04 miton. nyt kun oon huippuja kokeillu tyynellä ilmalla suhtkot tasasella tiellä nii en oo ku saanu mittrii 140km/h. pyörässä arrowin putki vakio änärillä. onkos tuossa änkässä kuristuksia? tai kannattaako se vaihtaa vapaammin virtaavampaan. 120km/h vauhdissa ei ihan viitti lähtee edes ohittaa. mikähän on kun ei kule
DT character kirjoitti:No pyörällä on nyt ajettu 13tk eikä mäntää vaihdettu, mutta voiko se tosiaan niin paljon vaikuttaa siiheen? Ei se kyllä tunnu kiihtyvänkään niin niinkuin sen pitäisi. ainakin luulisin niin. Mitä tuollasen sitten pitäs mittariin kerätä, 160? eli oikeeta n.150km/h? Vähäisen virran takia pakoaukon säädin ei ainakaan ääntele kun laittaa virrat päälle. Eli jossei se tee tarkistusta niin toimiiko se silloin ollenkaan ajossa? Just oli tullu mp racingiltä huollosta ketjut löysällä, takajarrupalat kuluneina ja tyhjäkäynnillä ei pysy. kuulemma oli sanonu ettei mäntää tarvi vaihtaa. kait sillä sen 20tk sinnittelee jos uskaltaa?
DT character kirjoitti:Nonii nyt vaihdoin akun..mutta edelleen sama homma. pakoaukonsäädin taitaa olla jotenkin jumissa. mutta se tekee tarkistuksen kerran päivässä suunnilleen, yleensä aamulla. Mitä teen seuraavaksi. en haluaisi vielä cts:ää purkaa ennen kun saan männän niin sitten sen yhteydessä.