JiiiKoo kirjoitti:husqvarna sm 125 kirjoitti:mitähän mahtaa olla ko , kun on husse vapaal sit ottaa kierroksii jonku verra ni sit ko ne tulee alas ni sielt lähtee sellasta ihme rahinaa konehuoneest. kuulostaa semi huolestuttavalt, joten nyt en viitti ajella ollenkaa vm 2006 sm
tietääksein on ainaski mäntä vaihdettu jtn 3,5 tonnii sitten.
toivottavasti joku tietää jottain asiast et vois ilmottaa ku pitäis käydä inssis koht ja ois hiukan noloajos leipois inssin aikana muyt kiitti jos joku tietää vastata jotain
Itellä sama ei ole vaarallista jos on vaan sama rohina ku mulla siellä vissiin joku kiksin jousi on huonosti ja rohisee ku kierrokset laskee. Entisen omistajan mukaan rohis ennen ja jälkeenkoneremontin ja ite ajellu jonkun reilun 1tkm nytte eikä oo mitään hajonnu.
Ja samaa vikaa mulla kanssa kytkin pohjassa pyrkii eteenpäin.
husqvarna sm 125 kirjoitti:JiiiKoo kirjoitti:husqvarna sm 125 kirjoitti:mitähän mahtaa olla ko , kun on husse vapaal sit ottaa kierroksii jonku verra ni sit ko ne tulee alas ni sielt lähtee sellasta ihme rahinaa konehuoneest. kuulostaa semi huolestuttavalt, joten nyt en viitti ajella ollenkaa vm 2006 sm
tietääksein on ainaski mäntä vaihdettu jtn 3,5 tonnii sitten.
toivottavasti joku tietää jottain asiast et vois ilmottaa ku pitäis käydä inssis koht ja ois hiukan noloajos leipois inssin aikana muyt kiitti jos joku tietää vastata jotain
Itellä sama ei ole vaarallista jos on vaan sama rohina ku mulla siellä vissiin joku kiksin jousi on huonosti ja rohisee ku kierrokset laskee. Entisen omistajan mukaan rohis ennen ja jälkeen koneremontin ja ite ajellu jonkun reilun 1tkm nytte eikä oo mitään hajonnu.
Ja samaa vikaa mulla kanssa kytkin pohjassa pyrkii eteenpäin.
no tiedäks yhtään et kui hankala homma se olis korjata/ korjauttaa
Huskulainen kirjoitti:minne voi lähettää sylkän pinnoitettavaks ja saada sen mukana sopivan männän halvalla? tota geiwiz.se katoin ja tulis joku 400 maksamaan pinnoitus ja mäntä...
ajossa sammu sitten päästin kytkimen niin pysy käynnissä vaan korkeilla kierroksilla ja ei saa polkemalla millän käyntiin ja puristukset poissa. mäntä ja kansi on ihan pieniä metallin/jotain muuta palasia täynä ja sylinterin seinissä pieniä naarmuja ja yks iso ja syvä. jotain päässy sylinteriin sisään ajon aikana? kai hussessa on polttoaineen suodatin? harmitta kun männällä ajettu vain 1000km ja taas kaikki paskana.
Huskulainen kirjoitti:no mikä sieltä voi sitten hajota ja pästä sylkkään? onko kellään tapahtunut mitään vastaavanlaista? kiertokangessa ei ainakaan tuntunut pystysuunnassa välystä yhtään, ja ennen purkua kone pyöri ihan hyvin puristuksia ei vain ollu. en nyt tiedä jos ite saan avattua alakertaa joten täytyy varmaan viedä jonnekkin ja saada tonnin kuitti siitä sitten...
voiko ilman mukana päästä jotain koneeseen? putsari ajettu 1000km ja öljytty sitä ennen, ulkopuolelta aika likanen muttei sisäpuolelta.