Cagiva Mito viritys/tekniikka

Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 7.8.2008 17:40

Jokunen päivä sitten niitä oli nakkilassa ainoastaan.
Aleksi.S
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
23.5.2005 15:28

ViestiKirjoittanut Aleksi.S » 8.8.2008 8:42

DT character kirjoitti:Just pyörän sain, mut luulen ettei koskaan. ainakin ulkoapäin oli kauheessa paskassa. Soitin 35mm kassusta mp racingille ja sanoivat ettei ole, niin mistä sellaisen saan? Sanoivat myös että ''älä älä älä noita mitoja leipoo muutenki ihan tarpeeks''. Ja mistä saan asso werkeä kun sieltä oli ne loppu?


MP racing myy cagivaa eikä sitten voi kumminkaan suositella ?
"Sanoivat myös että ''älä älä älä noita mitoja leipoo muutenki ihan tarpeeks''
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 8.8.2008 15:36

Tarkotti sitä jos menee laittamaan 35mm kaasarin. niin siihen sanoi noin. :) Mitäs mieltä ootte noista proxin männistä? kun noita assoja ei taho löytää mistään. Ja tilaanko juuri sen kokoisen männän minkä kokoinen oli entinenkin?
eetu_7
Pyörä:
Gsx-r 1000 k7 ja yz 450
Paikkakunta:
uusikaupunki
Liittynyt:
31.3.2006 15:39

ViestiKirjoittanut eetu_7 » 8.8.2008 16:07

DT character kirjoitti:Tarkotti sitä jos menee laittamaan 35mm kaasarin. niin siihen sanoi noin. :) Mitäs mieltä ootte noista proxin männistä? kun noita assoja ei taho löytää mistään. Ja tilaanko juuri sen kokoisen männän minkä kokoinen oli entinenkin?


Mulla on proxin mäntä,jolla ajettu 6500km ja ainakin hyvin on toiminut tähä saakka
jikolo
Liittynyt:
20.10.2005 20:42

ViestiKirjoittanut jikolo » 8.8.2008 17:38

Mullakin on proxin mäntä. Tosin sillä en ole paljoa ajanut joten en uskalla siitä mitään sanoa
^kammo^
Pyörä:
Yamaha R1 -o6
Paikkakunta:
Juva
Liittynyt:
8.7.2006 1:03

ViestiKirjoittanut ^kammo^ » 9.8.2008 0:41

mites teillä kellä on TT ni missä korkeudessa teillä on neula? ku tuolla tietopankissaha sanotaan että ku laittaa TT ni on aiheellista nostaa neulaa pykälää ylemmäs.. itellä se oli vakiona jo toisiks ylimmässä mutta silti nostin pykälällä sitä ni se on nytte sitte nii ylhäällä ku vaa voi olla joten aattelin että käyköhä tää laitos vähä rikkaalla nytte ku röpöttää tasakaasulla jos ajelee esim 40km/h
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 9.8.2008 13:46

Joo mulla ainaki toimii parhaiten neula vakioasennossa. Tietopankin ohjeet keskittyvät käsittääkseni noihin vanhempiin mitoihin.
Samu_kes91
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
4.1.2007 21:29

ViestiKirjoittanut Samu_kes91 » 9.8.2008 22:33

Mulla tuli sillon joskus ku laitoin TT nii testattua sitä neulan asentoa just ja totesin loppujen lopuksi sitte kyllä että ylimmässä asennossa olisi paras pitää, pahemmin ei röpötä, tosin savuuttaa tyhjäkäynnistäessä pahasti. Suuttimen porautin liikkeessä pyörään oikean kokoiseksi, muistaakseni porauksen aikana ajoivat dynolla testit.

Pyöränä tosin Cagiva Raptor vuosimallia 2006, sama konehhan näissä on.
Aleksi.S
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
23.5.2005 15:28

ViestiKirjoittanut Aleksi.S » 12.8.2008 12:17

Oletteko nostaneet neulan paikkaa TT laiton yhteydessä vai pitäneet vakio asennossa ?
Kertokaa kokemuksia kumpi toiminut paremmin.
^kammo^
Pyörä:
Yamaha R1 -o6
Paikkakunta:
Juva
Liittynyt:
8.7.2006 1:03

ViestiKirjoittanut ^kammo^ » 12.8.2008 18:01

Aleksi.S kirjoitti:Oletteko nostaneet neulan paikkaa TT laiton yhteydessä vai pitäneet vakio asennossa ?
Kertokaa kokemuksia kumpi toiminut paremmin.

Sinulla varmaa on silmät päässä kerta oot nähny tulla tänne kirjottelee joten katoppa pari viestiä ylempää ni saat vastauksen. :seko:
Aleksi.S
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
23.5.2005 15:28

ViestiKirjoittanut Aleksi.S » 12.8.2008 20:07

^kammo^ kirjoitti:
Aleksi.S kirjoitti:Oletteko nostaneet neulan paikkaa TT laiton yhteydessä vai pitäneet vakio asennossa ?
Kertokaa kokemuksia kumpi toiminut paremmin.

Sinulla varmaa on silmät päässä kerta oot nähny tulla tänne kirjottelee joten katoppa pari viestiä ylempää ni saat vastauksen. :seko:


Viestit kyllä luettu, olisi vain mukava saada useampien mielipide perusteluineen nostaako vai eikö.
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
23.5.2005 20:15

ViestiKirjoittanut Temu- » 12.8.2008 20:34

Aleksi.S kirjoitti:Viestit kyllä luettu, olisi vain mukava saada useampien mielipide perusteluineen nostaako vai eikö.

Itel taitaa olla toiseks ylimmäs kohtaa ja sillä tuntuu käyvän parhaiten :roll:
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 13.8.2008 1:10

Oon vaihtamassa mäntää ja puhdistamassa pasäädintä niin mitä tiivisteitä mun kannattais vaihtaa ja kannattaako männän koko mitata ensin kun tilaa mäntää. mikä sen pitäs vakiona olla kooltaan 04 miton vakio pytylle? ja onko vanhoissa mitoissa samankokoset männät kun uusissa?
Rocafella
Pyörä:
Harkinnassa
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.10.2006 16:00

ViestiKirjoittanut Rocafella » 13.8.2008 12:30

DT character kirjoitti:Oon vaihtamassa mäntää ja puhdistamassa pasäädintä niin mitä tiivisteitä mun kannattais vaihtaa ja kannattaako männän koko mitata ensin kun tilaa mäntää. mikä sen pitäs vakiona olla kooltaan 04 miton vakio pytylle? ja onko vanhoissa mitoissa samankokoset männät kun uusissa?

Sylinterin alatiivisteet, kannen tiivisteet, pa-säätimen tiiviste. Yleensäkin kaikki mihin mennään näpertämään, tiivisteet kun on kertakäyttö tavaraa.. ;)
Ja kun pa-säätimen avaat, niin hommaa jostain silikonitiivistettä, että saat sen sitten tiiviisti kasaan.
Vakio A-koon mäntä taitaa olla 55,95mm ja siitä sitten lähtee aina 0,01mm kasvaen.
There is only great memories now. Good bye 2-strokes !
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 13.8.2008 14:56

Mutta kokonaan ilman paprua ei pidä laittaa säädintä kiinni, muuten muuttuu laippa-mäntä-välys.