Ei vaan selvittää, miksi se ei pitänyt vaan tulvi.
Jos kädellä kohoa nostaen venttiili sulkee bensantulon ei se voi olla aivan täysin piloille kulunut. Voi olla että siellä oli välissä roska, mutta ennen kuin kasaat kaasarin kokeeksi tarkista bensapinnan taso. Jos bensapinta on säädetty liian korkealle, voi olla mahdollista että se alkaa vuotamaan ulos ennen kuin koho on noussut niin paljon että neulaventtiili sulkeutuu.
Osa Mikunin kaasareista on rakennettu näin. Eli; kohokammion pohjassa on tietynpituinen putki ja jos bensapinta nousee tätä korkeammalle se vuotaa kohokammiosta ulos. Neulaventtiili voi silti olla ihan kunnossa.
Jos koho vuotaa, eli kohon sisälle pääsee bensaa se ei tietenkään kellu ja neulaventtiili ei sulkeudu. Jos edellisten tarkastusten jälkeen kaasari tulvii, niin sitten se neulaventtiili on vaan senverran kulunut että se ei sulkeudu kunnolla muutoin kuin kädellä sulkemalla.
Mikä on sen kaasarin merkki ja tyyppi? Jos osaat sanoa, niin voin linkittää sille oikean bensapinnan korkeusmitan.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein