artzka kirjoitti:Millä nettisivulla oli tessun kytkentäkaavio? ku takavalo ei pala, jarru valo kyl toimii.
2. Mistä löydän uudet takahaarukan puslat?
t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
Kannentiiviste vuotaa, päästää pakokaasua palotilasta jäähytysjärjestelmään ja sit paineen vaikutuksesta ampuu veet sinne paisuntasäiliöön.
t0ki kirjoitti:johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
Kannentiiviste vuotaa, päästää pakokaasua palotilasta jäähytysjärjestelmään ja sit paineen vaikutuksesta ampuu veet sinne paisuntasäiliöön.
höh :/
vastahan vaihdoin sen samalla kun vaihdoin sylinterin ,
miten se niin nopeeta voi mennä ?
voiko ollenkaan johtua siitä kun mulla on ne letkut jotka kuuluu mennä kaasuttimeen niin kytketty yhteen sylinterissä?
EDIT
Kuinka monta kierrosta ulos ne kaasuttimen ruuvit pitää olla?
johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
Kannentiiviste vuotaa, päästää pakokaasua palotilasta jäähytysjärjestelmään ja sit paineen vaikutuksesta ampuu veet sinne paisuntasäiliöön.
höh :/
vastahan vaihdoin sen samalla kun vaihdoin sylinterin ,
miten se niin nopeeta voi mennä ?
voiko ollenkaan johtua siitä kun mulla on ne letkut jotka kuuluu mennä kaasuttimeen niin kytketty yhteen sylinterissä?
EDIT
Kuinka monta kierrosta ulos ne kaasuttimen ruuvit pitää olla?
kiristit ristikiristyksellä, momenttiin ? ittellä on kerran käytetty tiiviste väliaikasesti paikallaan ja on pitäny, kun hioin ensin kannen ja pytyn 1000 hiomapaperia vasten (kumpiki oli vähä kieros) ja sit ristikiristin 26nm momenttii kannen. (oisko ollu 22nm ohjekirjas)
Ei siihen oo mitään ohjearvoa tuohon kaasarin ilmaruuviin ? yksilökohtaisia ovat säädöt. pistä 2,5 kierrosta jos et muuta keksi.