Cagiva Mito viritys/tekniikka

Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 13.8.2008 15:40

Vakio mäntää ei ole, vaan sylinterien koot vaihtelee A-D. Sylinterin koko lukee sylinterin pohjassa imukanavan alla. On tärkeää laittaa kannelle sopiva mäntä, vaihtoehdot ovat 2-renkainen kupumäntä ja 1-renkainen tasapää mäntä.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 13.8.2008 17:21

Mikähän nyt on kun ostin tuohon uuden akun.pelas yli viikon moitteetta ja nyt ei starttaa ku ei oo virtaa. edellinen omistaja oli vaihtanut vakio akun parempaan mutta jouduin nyt sen vaihtamaan niin taas sama peli
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 13.8.2008 19:21

DT character kirjoitti:Mikähän nyt on kun ostin tuohon uuden akun.pelas yli viikon moitteetta ja nyt ei starttaa ku ei oo virtaa. edellinen omistaja oli vaihtanut vakio akun parempaan mutta jouduin nyt sen vaihtamaan niin taas sama peli



Onko akun navat kiinni tiukasti? Tai siis ne johdot akussa? Akku ei lataudu kunnolla, ellei ne ole oikeasti kiinni.
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
23.5.2005 20:15

ViestiKirjoittanut Temu- » 13.8.2008 22:32

DT character kirjoitti:Mikähän nyt on kun ostin tuohon uuden akun.pelas yli viikon moitteetta ja nyt ei starttaa ku ei oo virtaa. edellinen omistaja oli vaihtanut vakio akun parempaan mutta jouduin nyt sen vaihtamaan niin taas sama peli

Millanen akku? Jos pieni akku ja ajelet pitkillä valoilla paljonkin tuo täysin normaalia 8)
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 13.8.2008 23:16

Laturi paskna?
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 14.8.2008 9:34

Tässä on väkisin tulossa jossain vaiheessa männävaihto vastaan, joten jos ostaisikin 1-renkaisen tasapäämännän ja sitten lisäksi 200(H?) kannen, tulisiko hyötyä vaikkei muita virejä olisikaan? Mahdollisesti Jollymoton putken joskus hankin.

Tuo kansikun ei taida olla mahdottoman kallis, 100e luokkaa? Mutta turhahan siihen on sitäkään laittaa, jos siitä ei hyötyä ole.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 14.8.2008 15:40

akku on juuri oikean kokoinen ja tehoinen. liitokset on kunnolla kiinni :/ pitkillä en aja oikestaan yhtään mutta valoilla kylläkin
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 14.8.2008 18:18

Pitkät vie saman verran virtaa mitä lyhyet.

Javaq: Ohan se ihan järkevä veto (jos ylimääräistä rahaa on), jos nimittäin myöhemmin virität niin ei ainakaan kurista.
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 14.8.2008 20:23

Atech kirjoitti:
Javaq: Ohan se ihan järkevä veto (jos ylimääräistä rahaa on), jos nimittäin myöhemmin virität niin ei ainakaan kurista.



Niin. Entäs hyöty, miten eron huomaa tuon 1-renkaisen tasapäämännän ja H kannen kanssa verrattuna vakioon? Kiertää paremmin vai miten?

Entäs onko herkempi "leikkaamaan" tai vastaavaa?
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 14.8.2008 22:35

minkälaiset on tt imuputket? ja ne jotka tietävät arrowin putkesta niin lukeeko siinä putkessa merkistä tai jostain jotain, entä lukeeko vakio putkessa jotain? kovasti myyyjä väitti että arrowi kiinni mutta tiedä sitten
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 14.8.2008 22:57

Javaq kirjoitti:Niin. Entäs hyöty, miten eron huomaa tuon 1-renkaisen tasapäämännän ja H kannen kanssa verrattuna vakioon? Kiertää paremmin vai miten?

Entäs onko herkempi "leikkaamaan" tai vastaavaa?


Sama hyöty oikeastaan kuin jos pistäisi vakiokannen squishin kuntoon. Puristukset siinä lähinnä nousee, mutta mäntä kestää sen paremmin koska squish on kapeampi. Teoriassa tasapääkamat antaa lisää kiertävyyttä, mutta sitä ei muiden vakio-osien kanssa huomaa.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 15.8.2008 0:51

vaihdan nyt männän ja sylinterin pohjassa luki 923B. niin onko se b kokoa eli 55.96?
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 15.8.2008 9:35

Mun mielestä se koko on sellainen leimattu kirjain siinä sileällä osalla läppäventtiilin alla, eikä kohoteksti.
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 15.8.2008 12:18

Atech kirjoitti:
Javaq kirjoitti:Niin. Entäs hyöty, miten eron huomaa tuon 1-renkaisen tasapäämännän ja H kannen kanssa verrattuna vakioon? Kiertää paremmin vai miten?

Entäs onko herkempi "leikkaamaan" tai vastaavaa?


Sama hyöty oikeastaan kuin jos pistäisi vakiokannen squishin kuntoon. Puristukset siinä lähinnä nousee, mutta mäntä kestää sen paremmin koska squish on kapeampi. Teoriassa tasapääkamat antaa lisää kiertävyyttä, mutta sitä ei muiden vakio-osien kanssa huomaa.


Joo-o, pitää vielä miettiä laittaako tuohon rahaa. Kun ei muita virejä olisi tulossa kuin putki, mutta sen kanssa saattaisi jo eroa ollakin tuon H kannen kanssa.
DT character
Liittynyt:
21.6.2006 3:30

ViestiKirjoittanut DT character » 15.8.2008 16:11

Mites porukka on ottanut ton pakoaukon säätimen kotelon auki missa tuo laippa on?