Kaasarit

husseboy
Liittynyt:
27.6.2011 16:13
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut husseboy » 8.10.2011 18:30

-Zone- kirjoitti:Pitäisi olla sama kuin vhsb mallissa jolle bensapinnan korkeusmitta näkyy olevan manuaalissa laitettu 10.5 - 11,5mm , eli tuolle välille säädetään. 11mm siis käytännössä hyvä. Mittaustapa löytyy tuosta manuaalista (sivu 45) - http://aprilia.toshib.fr/rs125_euro3/DellOrtoMAJ01.pdf ja säätö siten, että kohossa kun on se pieni peltikieleke joka neulaventtiiliä liikuttaa, sitä taivutetaan jotta bensakorkeus tulee sopivaksi.

juu kiitän.
husseboy
Liittynyt:
27.6.2011 16:13
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut husseboy » 9.10.2011 14:38

husseboy kirjoitti:
-Zone- kirjoitti:Pitäisi olla sama kuin vhsb mallissa jolle bensapinnan korkeusmitta näkyy olevan manuaalissa laitettu 10.5 - 11,5mm , eli tuolle välille säädetään. 11mm siis käytännössä hyvä. Mittaustapa löytyy tuosta manuaalista (sivu 45) - http://aprilia.toshib.fr/rs125_euro3/DellOrtoMAJ01.pdf ja säätö siten, että kohossa kun on se pieni peltikieleke joka neulaventtiiliä liikuttaa, sitä taivutetaan jotta bensakorkeus tulee sopivaksi.

juu kiitän.

ei sulla tietoo ois mistä toho kaasariin sais varaosia ku sääsin sen bensabinnan se on nyt hyvä mut neulaventtiili ei sulkeudu kunnolla enää vaikka sormella painais.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut OA243 » 9.10.2011 15:42

Jos on tarvetta niin löytyis mm. GPR:n vakiokaasari tallista ylimääräsenä, Mikunin TM28 siis. http://www.motot.net/talli/osat/id25297/
husseboy
Liittynyt:
27.6.2011 16:13
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut husseboy » 9.10.2011 16:07

husseboy kirjoitti:
husseboy kirjoitti:
-Zone- kirjoitti:Pitäisi olla sama kuin vhsb mallissa jolle bensapinnan korkeusmitta näkyy olevan manuaalissa laitettu 10.5 - 11,5mm , eli tuolle välille säädetään. 11mm siis käytännössä hyvä. Mittaustapa löytyy tuosta manuaalista (sivu 45) - http://aprilia.toshib.fr/rs125_euro3/DellOrtoMAJ01.pdf ja säätö siten, että kohossa kun on se pieni peltikieleke joka neulaventtiiliä liikuttaa, sitä taivutetaan jotta bensakorkeus tulee sopivaksi.

juu kiitän.

ei sulla tietoo ois mistä toho kaasariin sais varaosia ku sääsin sen bensabinnan se on nyt hyvä mut neulaventtiili ei sulkeudu kunnolla enää vaikka sormella painais.

ei ku ei tartekkaan hiekanmurunen neulaventtiilissä<3:D
Seppoman
Liittynyt:
28.10.2009 20:19
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Seppoman » 13.10.2011 19:10

Mistä tietää käykö rikkaalla vai laihalla, kun mopo ei käynnisty millään?
xlimitt
Liittynyt:
22.7.2009 15:48
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut xlimitt » 14.10.2011 22:09

vaikkapa tulpasta, jos se on märkä ja musta niin käy rikkaalla(/ei saa kipinää jos märkä), ja kuiva tulppa niin ei varmaan saa tarpeeksi bensaa. ja jos saa liikaa bensaa niin kyllä se bensa alkaa jo haisemaan
Seppoman
Liittynyt:
28.10.2009 20:19
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Seppoman » 15.10.2011 14:48

Muttakun ei käynnisty ollenkaan? Voiko johtuu säädöistä? Ei mäkistartillakaa. Kipunaa tulee ja bensaa
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 16.10.2011 17:08

Imuvuoto vois olla syy tohon onkelmaan ;)
wiizel
Pyörä:
Aprilia mx 125, suzuki pv, piaggio nrg
Paikkakunta:
loimaa
Liittynyt:
8.10.2006 11:55
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut wiizel » 16.11.2011 21:18

Morjesta!

Mikäköhän perkele on, nyt kylmällä (kun rupee pikkuhiljaa pakkasiakin tulemaan) niin tarvii lämmitellä niin pirun kauan että pääsee liikkeelle. Ja kaasua ei voi antaa yhtään tai sammuu, lämpimänä kumminkin toimii normaalisti?:o

Suuttimia oon koitellu vaihtaa, 130, 135, 140, 150 mutta ei mitään vaikutusta kylmä-käymiseen.

Tarviskos neulan/seosruuvin kimppuun käydä? Ja mihes päin niitä pitäs siirrellä tässä tapauksessa?

Vituttaa kun tarvis äkkiä lähtee jonnekin ja aprilia vaatii sen 10-15min tyhjäkäynnillä oloa että suostuu lähtemään! :D
mervin
Liittynyt:
16.10.2010 12:34
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut mervin » 17.11.2011 20:29

wiizel kirjoitti:Morjesta!

Mikäköhän perkele on, nyt kylmällä (kun rupee pikkuhiljaa pakkasiakin tulemaan) niin tarvii lämmitellä niin pirun kauan että pääsee liikkeelle. Ja kaasua ei voi antaa yhtään tai sammuu, lämpimänä kumminkin toimii normaalisti?:o

Suuttimia oon koitellu vaihtaa, 130, 135, 140, 150 mutta ei mitään vaikutusta kylmä-käymiseen.

Tarviskos neulan/seosruuvin kimppuun käydä? Ja mihes päin niitä pitäs siirrellä tässä tapauksessa?

Vituttaa kun tarvis äkkiä lähtee jonnekin ja aprilia vaatii sen 10-15min tyhjäkäynnillä oloa että suostuu lähtemään! :D

Kaasuttelet ryypyn kanssa, ainakin mulla toimii niin
wiizel
Pyörä:
Aprilia mx 125, suzuki pv, piaggio nrg
Paikkakunta:
loimaa
Liittynyt:
8.10.2006 11:55
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut wiizel » 17.11.2011 22:12

mervin kirjoitti:Kaasuttelet ryypyn kanssa, ainakin mulla toimii niin


Mitenköhän pirussa kaasuttelen, kun kaasua laittaa vähänkin niin sammuu?
Käy ainoastaan tyhjäkäyntiä ryypynkin kanssa. Paitsi sitten kun lämpeää (n. 10min päästä) niin pystyy kaasuttelemaan ja sitten se rupeaakin jo toimimaan normaalisti..
Kyllä sen ymmärrän että hetkenaikaa pitää lämmitellä mutta ei nyt noin pirun kauaa kuitenkaan pitäs millään vehkeellä mennä :D
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut proppu » 19.11.2011 11:55

Tarttee isompaa tyhjäkäyntisuutinta.
wiizel
Pyörä:
Aprilia mx 125, suzuki pv, piaggio nrg
Paikkakunta:
loimaa
Liittynyt:
8.10.2006 11:55
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut wiizel » 19.11.2011 21:07

proppu kirjoitti:Tarttee isompaa tyhjäkäyntisuutinta.


Thänks. :)
mervin
Liittynyt:
16.10.2010 12:34
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut mervin » 25.11.2011 17:25

Kaikki kenellä on ollut/on 34mm lortto mäxäs, nii onks teillä toi anti surge washer eli pääsuuttimen pidike siinä? Multa semmonen puuttuu ja pyörä käy rikkaalla 150-160 suuttimilla.
Niqooo
Pyörä:
Monkey -98, 110cc Pitbike, 125cc Nsr, 600cc PC25
Liittynyt:
30.11.2011 21:24
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Niqooo » 11.12.2011 13:28

Mulle voi ehdottaa 32/34/36 kaasarii, mieluiten mikunia. Nsrrään tartteis. Eikun YVtä!