Kuristusten etsintätalkoot

Jormaisainen
Liittynyt:
5.3.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Jormaisainen » 20.12.2003 11:39

Tahtoisinpa vielä muistuttaa kaikille Katuenska kuskeille että vaihtakaa änkkä,ainakin Dt,tsr ja Kmx auttaa paljonkin. 8)
Rock'n' Roll Fever Forever!!!
Ilmottele jos myyt teharia -97 Dt:seen,Ps.Suutin olis kiva ylläri

Pyörän kuva Käyttäjätiedoissa..
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 21.12.2003 9:11

Aapo kirjoitti:Tahtoisinpa vielä muistuttaa kaikille Katuenska kuskeille että vaihtakaa änkkä,ainakin Dt,tsr ja Kmx auttaa paljonkin. 8)


Tahtoisinpa vielä muistuttaa kaikille ..
varsinaiset viri-vinkit laittakaa kyseisen pyörän omiin topikeihin. Kerätään tänne nuo löydetyt kuristukset ( tavat joilla tehoa on alennettu tehtaan tehoista A1-luokkaan )

ps. lisää tietoja vois yhä laittaa, keltä sitä löytyy...
Jormaisainen
Liittynyt:
5.3.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Jormaisainen » 21.12.2003 15:22

No tuohan on kuristus periaatteessa,koska se vaihtamalla pois ja laittamalla "kuristamaton" kii tulee enemmän täysteho :wink:
Rock'n' Roll Fever Forever!!!
Ilmottele jos myyt teharia -97 Dt:seen,Ps.Suutin olis kiva ylläri

Pyörän kuva Käyttäjätiedoissa..
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 22.12.2003 11:47

"CityFlyn ilmanputsarista löytyy kuminen kuristusputki, ja penkin alta vastus muovien sisällä. joka toimii kierrostenrajoittimena."

eli mitä tolla "vastuksella penkin alla" tarkoitetaan? pitääkö se koko vastus poistaa? millä poistetaan? tarviiko mitää laittaa tilalle?

entäs tuo ilmanputsari? lähteekö se putki ihan vetämällä pois vai pitääkö amistella?
tarviiko tuohon jotain suuttimia tai vastaavaa vaihtaa noitten poiston jälkeen,ja auttaako noiden poisto?
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 1.1.2004 4:40

sanokaapas nyt jotain? kyllä jollain varmaan tietoa on,jos ei ole niin arvatkaa.. :wink:
0tt0
Paikkakunta:
Piikkiö
Liittynyt:
28.9.2002 14:49

ViestiKirjoittanut 0tt0 » 7.1.2004 13:13

Aapo kirjoitti:Tahtoisinpa vielä muistuttaa kaikille Katuenska kuskeille että vaihtakaa änkkä,ainakin Dt,tsr ja Kmx auttaa paljonkin. 8)



Entä CRM?
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =312543&PN
Kwame
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
22.7.2003 18:44

ViestiKirjoittanut Kwame » 8.1.2004 1:10

Honda Ns125r. Huom. NS R EI NS F :)
Ei ole nyt rekisteriotetta lähettyvillä, mutta tässä omat tiedot täystehoseksi laittamisesti:

- Vaihda Kuristustulpan paikalle, Atac-Venttiili (Muuttuva pakoaukko)
- Vaihda norm. putki, täystehoputkeen

Muuta en ole löytänyt. Tosin vaihdoin kyllä pääsuuttimen 15numeroa isommaksi, koska melkein heti kuristusten poiston jälkeen leikkasin kiinni.
Itselläni oli suuttimena 115 ja vaihdoin tilalle 130. Nyt on toiminut moitteettomasti. Pyörä tosin meneekin vaihtoon, tehojen puutteiden vuoksi :-?
"Ride the big one"
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 8.1.2004 7:57

Joo, näistä 80-luvun piikeistäkin vois laittaa tietoja tulemaan. Nehän oli uusina ihan täystehoja , mutta on sitten käyttettyinä kuristettu. Eli jos sen rekisteriotteen jaksais kaivaa esille, niin moni viisastuisi yhdellä maililla...

siinä kohta Erikoisehdot ja maininta : moottorin tehon edellytyksenä on , että....
GynZi
Paikkakunta:
Vaasa, Suomen Westside :D
Liittynyt:
7.3.2003 15:57

ViestiKirjoittanut GynZi » 14.1.2004 14:50

Spine^ kirjoitti:"CityFlyn ilmanputsarista löytyy kuminen kuristusputki, ja penkin alta vastus muovien sisällä. joka toimii kierrostenrajoittimena."

eli mitä tolla "vastuksella penkin alla" tarkoitetaan? pitääkö se koko vastus poistaa? millä poistetaan? tarviiko mitää laittaa tilalle?

entäs tuo ilmanputsari? lähteekö se putki ihan vetämällä pois vai pitääkö amistella?
tarviiko tuohon jotain suuttimia tai vastaavaa vaihtaa noitten poiston jälkeen,ja auttaako noiden poisto?


Ilmanputsarin putki lähtee vetämällä.

Vastus on punasessa pussissa.
Kuva

Ja nyt se on irti.
Kuva

Tota vastuksenpoistoa en kyllä välttämättä suosittele, nimittäin oma pyörä lämpöleikkas melkein heti jälkeenpäin..
ggghh
nous
Paikkakunta:
Kesälahti
Liittynyt:
25.3.2003 19:16
TDR kurit

ViestiKirjoittanut nous » 18.1.2004 17:18

tuosta että onko siinä putken alussa mimmonen kuristus ni itellä ainaki oli kuristusprikka joka lähti vasaralla ja dremelillä pois.. sitten kaasarista löyty luistin välistä palikka joka esti luistin liikkumisen kokonaan ja isompaa suutinta, +ilmanputsari niin johan kulkee tdr.
Älä sure, anna hevosen surra, koska sillä on niin ISO pää!!!

Toyota tercel se pitää olla!!!!TDR 125 on kova peli!
Jopo_
Pyörä:
Yamaha WR 250 f 2001
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
11.2.2004 23:42
Dt:n ypvs

ViestiKirjoittanut Jopo_ » 11.2.2004 23:52

Mites toi dt:n ypvs systeemi on kuristettu? Ku jossain lukee et vaijerit sun muut servot on kokonaan poistettu, jossain taas et on säädetty vaan päin honkia, ettei toimi kunnolla ja saa kaikkia tehoja irti.... Mien hoidetaan siltä osin täystehoseks.. Ite oon luultavasti laittamassa dt:tä... Voisko joku laittaa vähä tarkempaa tietoo jos tietää...
Ja sitte viel kuulin et DT:n mäntä ei kestä jos laittaa täystehoseks???

Kiitos etukäteen!!
Hp666
Paikkakunta:
Lähellä Kajaania
Liittynyt:
14.8.2003 11:54

ViestiKirjoittanut Hp666 » 12.2.2004 10:07

öööh servo poistetaan yleensä aina ! miun pöyrässä se on (ja on vielakin) säädetty väärin mutta se silti lähtee ihan mukavasti.. dt:n männäksi kannattaa vaihtaa valu-tai takorauta mantaa kai... minun pöyrään oli waihettu proxin manta ja kyllähän toi kesti niin kauan että syylaristä oli vuotanut vesi pois ja leipo kiinni pihalla käydessään.. eikä käynyt kun jotain yhen minsan :D
Hevi mättöä kaikille, KIITOS !! Kuva Kuva
joops...
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
9.4.2002 14:35

ViestiKirjoittanut joops... » 19.2.2004 21:06

kellää tietoo,että miten kdx on kuristettu?ja onks kdx:ssä vakiona pakoaukonsäädin?
Knock 'Em Dead, Kid
suzuki rgf -94
Paikkakunta:
helsinki
Liittynyt:
10.9.2003 21:57

ViestiKirjoittanut suzuki rgf -94 » 20.2.2004 12:40

siinä on vain pirikka putkessa jos oikeen muistan
Virindi
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
21.4.2003 17:57

ViestiKirjoittanut Virindi » 24.2.2004 17:49

Nsr125r:n saksalaiset kurit? cdiboksi? jos on niin pitääkö kokonaan uusi ostaa vai onko siellä joku irrotettava osa vaan? Ja jos uus pitää vaihtaa ni kelpaako vm93? Että onkos ne muuttunu tekniikaltaan uudessa mallissa?