Kannen muotoilussa ja avarruksessa Dynamometri ei ole välttämätön, virtauspenkki sen sijaan on jos ei ole mittoja, tarkkoja sellasia. Voihan sitä itekin kokeilla työstää kannen jos sattuu löytymään yks varakansi jostain tallinvintiltä eikä oo rahaa työstättää sitä.
Turbon asentaminen ei sinänsä ole kovin monimutkaista tai edes kallista, mutta osat ei kauaa kestä, se on kuitenkin moninkertainen rasitus mille ne osat joutuu. Sillon kun sylintereitä on enemmän kuin yksi niin asennus onkin hieman monimutkaisempaa jos meinaa ilman "tehdasvalmiita" osia saada jotain TOIMIVAA aikaan. Paitsi jos on 2-1 tjsp putki, sillonhan turbon vois asentaa alkukäyrien jälkeen, mutta silloinkin on tuplakaasutin malleissa imukaulan värkkäämisessä hommaa jos meinaa laittaa turbon ennen kaasareita, ja vaikka laittas kaasarit ennen turboa niin on sillonkin työtä luvassa.
Loppukevennys, pitäskohän tehdä CB:hen kiihdytyssupilot, vois vaikka hyvällä tuurilla 0,2hp tullakin jossai 120 vauhdissa
. Eräänlaista ahtamista sekin.
Dank memes melt steel beams.